Ett par frågor...

M

MaLu

Jag behöver tips på en server där man kan ladda upp sin hemsida. Vad finns det för några som inte har så mycket reklam? Ge gärna en länk till en sån sida så att jag kan kolla :)

Fråga två; kan man lägga in smileygubbar på en hemsida, typ sånna som är på msn, eller här. --> :) Hur gör man då?

malu
 
home.no er gratis og har ikke noe reklame. Det er norsk domene da.. Men ikke reklame :smirk:

Skriver du sidene dine i HTML fra bunnen av kan du legge inn smiliey som biler i teksten. Det kan du forsåvidt hvis du bruker en hjemmesideeditoer som lar deg legge inn bilder hvor du vil i teksten.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: Enya
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 098
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 092
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp