Ett pissigt problem

Vilken bra tråd!
Jag har haft liknande bekymmer och efter att ha läst denna tråd har jag blivit medveten och skärpt mig på ett nytt sätt. Jag lyckas numera somna även om jag är kissnödig och vaknar normalt kissenödig.
 
Vilken bra tråd!
Jag har haft liknande bekymmer och efter att ha läst denna tråd har jag blivit medveten och skärpt mig på ett nytt sätt. Jag lyckas numera somna även om jag är kissnödig och vaknar normalt kissenödig.
Va bra att den kan hjälpa fler. Själv har jag numera lyckas gå till sängs sen sist jag skrev och ej gått upp när jag väl lagt mig. Har fortfarande en del andra bitar att jobba på men allt kommer med tiden. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 365
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 919
Juridik & Ekonomi Lite kort: Jag har ett varumärke som företaget X använder och tjänar pengar på, i sina produkter. Nu har företaget bytt ekonomisk...
Svar
10
· Visningar
829
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 412
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp