LITAUEN gick vidare!!!!!! Min favorit!!!! Alltid mitt favvo-land i Eurovision 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag älskar pajjiga bidrag. Estland är favoriten. Joost Klein hoppades jag på förra året. Jag gillar att vi gillar olikaTaskig attityd? Det är rätt märkligt om man måste tycka att det är bra eller hålla tyst, när man inte tycker det är bra alls. Men jag ska hjälpa till och hålla tyst och rapportera alla inlägg som inte hyllar låtar som omnämns.
Jag tänkte faktiskt igår att eftersom det verkar som många gillar det så kanske det har kvaliteter som jag missade vid första tävlingen och sedan också när jag var live på Strawberry - men nej, det hade det inte. Så jag är liksom besviken igen på att jag inte kan se det alls, helt immun.
@Lobelia Den andra låten, som faktiskt var ännu sämre på flera sätt, var kaffe-"låten".
Det hade varit kul för det är det ju sällan om någon gång varit?
Sedär men då var det ett tag sen och därmed dags igenDu får nog uppdatera dig lite
Om jag inte missat så har hela Norden varit i final fyra gånger, 2008-09 och 2013-14.
Sedär men då var det ett tag sen och därmed dags igen![]()
Självklart gjorde han det, man brukar göra det med favoriterna. Om han gjorde det för att det är Sverigevär mer tveksamt. Jag är mer fundersam om Österrike. Men de blev lottade till första halvan.Sverige har fått startnummer 23 i finalen. Producers choice så det snackas (bland fans i sociala medier) om att Björkman gav Sverige ett bra startnummer för att favorisera.
Självklart gjorde han det, man brukar göra det med favoriterna. Om han gjorde det för att det är Sverigevär mer tveksamt. Jag är mer fundersam om Österrike. Men de blev lottade till första halvan.
9. Visserligen var de lottade till första halvan så där var inte mycket att välja på, men 9 borde ända vara ett rätt sugigt startnummer. Så sent som möjligt i första halvan borde vara mer fördelaktigt.Vilket startnummer fick de?
Håller med, med det numret ligger de bra till.Frankrike var verkligen ursnyggt i går.
Loreen hade startnummer 9 år 2023, uppenbarligen inget problem att vinna därifrån om man är förhandsfavvo.9. Visserligen var de lottade till första halvan så där var inte mycket att välja på, men 9 borde ända vara ett rätt sugigt startnummer. Så sent som möjligt i första halvan borde vara mer fördelaktigt.
Å andra sidan kommer de direkt efter UK och att döma av igår kommer de väl att hamna så nära botten som bara är möjligt.