Petronilla
Trådstartare
Här kommer en tråd för Eurovision 2025
I deltävling 1 13 maj startar
I deltävling 1 13 maj startar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla! Jag visste inte hur jag skulle få till det med telefonenJag tog mig friheten, som moderator, att gå in och radera "skräpkoden" i texten i trådstarten.
Tror inte att någon borde ha synpunkter på det...
DJ:n Gabry Ponte skickade in den till San Remo-fesrtivalen men fick nobben, de vill ha artister som sjunger, en DJ fick inte tävla. Då gick han vidare till San Marino med låten medan San Remo-festivalen gjorde den till sin signaturlåtSan Marino - Alltså SÅ BRA! Simpelt och lite fånigt. Ingen vinnare, men det kommer skrålas "Tutta l'Italia" i arenan. Lånar de alltid in gamla hitmakers, för några år sedan försökte de ju med Flo Rida.
Rörigt.DJ:n Gabry Ponte skickade in den till San Remo-fesrtivalen men fick nobben, de vill ha artister som sjunger, en DJ fick inte tävla. Då gick han vidare till San Marino med låten medan San Remo-festivalen gjorde den till sin signaturlåt![]()
Ja det är fler språk än tidigare som är med, vilket fansen är överlyckliga över. Men vinnaren brukar nästan alltid vara på engelska så vi får se hur både jury och tittare tänker.Rörigt.
Överhuvudtaget rörigt när det är så sjukt mycket olika språk bland bidragen. Alltså superskoj, men det är en vild blandning!
Fast om man jämnar ut det så bör det väl vara ganska lika? De flesta bidragen brukar väll vara på engelska? Då är det ju konstigt att det oftare är en engelsk låt som vinner.Ja det är fler språk än tidigare som är med, vilket fansen är överlyckliga över. Men vinnaren brukar nästan alltid vara på engelska så vi får se hur både jury och tittare tänker.
Det är helt hopplöst att försöka gasta med i t ex Islands och Albaniens låtar![]()