Bukefalos 28 år!

Eurovision song contest 2021 - FINAL

CLezfKb.png
 
Finland är vad jag kallar papparock. Lite rap och lite rock blandat sådär lite coolt som pappor i förorten vill ha det 😎
 
Tycker det finns en viss komisk ironi i att efter varje mello/eurovision är det alltid samma hårdrockare som innan sändning deklarerar att de AVSKYR den där skiten, och BARA ser för att de är tvingade pga någon annan, som sedan är mest engagerade i att dissikera och diskutera huruvida resultatet för "deras" låt(ar) var rätt eller inte. Har sett det så många gånger nu i mina flöden att det kan inte vara en slump :D
 
Och vad är det med detta med hårdrock och lättkränkthet egentligen...? Typ som att det är kränkande att bli kallad något som kan antyda att man inte är så hård som man själv ser sig som. I mina ögon liknar det mest en k*kmätartävling...

Men så är jag väl I detta sammanhang en mjukis 😊
 

Liknande trådar

Kultur San Marino: Senhit – “Adrenalina” Estonia: Uku Suviste – “The Lucky One” Czech Republic: Benny Cristo – “Omaga” Greece: Stefania – “Last...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
4 859
Senast: Otherside
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp