Eurovision song contest 2022 FINAL!!

Jag sitter bänkad med lite chips, såg inte semin i torsdags så jag har inte hört alla men förutom Sverige så gillar jag Norge bara för att det är så knasigt men samtidigt välproducerat.
 
Sitter med chips och saft. Inte semin så har bara hört Sveriges. Men jag tror Ukraina vinner och det stör mig inte en sekund. 🇺🇦
 
Dagen till ära har jag för en gångs skull castat till Tv:n, så sitter nu och tittar på större bild än vanligt. Dricker gurk-tonic och äter banankaka ikväll.
 
Jag gillar verkligen Tjeckien men synd att dom startar först för då brukar den glömmas bort lite :/
 
Alltså skumt ... Tyckte sämre om Tjeckien idag och bättre om Rumänien... Men nä ingen av dessa har toppchans...
 

Liknande trådar

Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 280
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 365
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 468
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 927
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp