Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att han ska hitta någon annan, dock så förlorar jag ju honom ändå på ett sätt. Men en chans finns ju alltid om han tycker detsamma som jag.
Jag ser det där sättet att resonera som nästan självdestruktivt - och iofs även rätt destruktivt för alla upptänkliga former av relationer, om man tillämpar det.Sålänge jag inte tar reda på exakt vad han tycker så känner jag lite att det fortfarande finns en chans.
Att han ska hitta någon annan, dock så förlorar jag ju honom ändå på ett sätt. Men en chans finns ju alltid om han tycker detsamma som jag.
Jag gjorde så en gång förra året... sa vad jag verkligen tyckte om en person- blev inte riktigt vad jag tänkt mig som reaktion.... men men-lika bra att få reda på det med en gång ju så kan man ju gå vidare![]()
Från att ta nån fika eller matbit i veckan å vara shoppingkonsult sa hon upp bekantskapen...........Å vad hände då?
Från att ta nån fika eller matbit i veckan å vara shoppingkonsult sa hon upp bekantskapen...........
Det var precis så det gick till ja.... jag sa att jag tyckte hemskt mycket om henne......men hon ville ju bara haft en kompisJo det beror ju på VAD för slags relation man haft ....om t ex en kille vill vara min kompis, han kanske vill bju på mat , öl, teater, ja nåt sånt
Jag är sån att jag låter folk bjuda om dom vill för vill jag bjuda tycker jag att folk ska låta mig göra det ..men om det sen går till att han vill mer och jag bara vill vara kompis så blir det lite jobbigt o pinsamt..för jag är en glad , trevlig , lättsam , rolig människa och det är inte ovanligt att det misstolkas av män att jag flörtar ...men det gör jag ju inte...
Av ren nyfikenhet; vad är det för punkter i livet? Om du har lust att berätta alltsåIof är jag väl själv lite ansvarig till då jag inte ansåg att jag hade uppnått de punkter i livet som krävs för ett seriöst förhållande i min ålder.
Varför skulle man behöva ha det för att kunna ha ett seriöst förhållande?Ett heltidsjobb och egen bostad.
Det hade inte min sambo när jag träffade honom och vi blev superkära ändåEtt heltidsjobb och egen bostad.