Exteriör på era distanshästar

Sv: Exteriör på era distanshästar

26248408.jpg

Detta är min aktiva Distanshäst, Varmblod 10 år.

26248458.jpg

Det här är min framtida Distanshäst, arab/fullblod, 4 år (3 år på bilden)
 
Sv: Exteriör på era distanshästar

-moa-, jag tycker hon ser brun ut på denna bilden iaf:) den är från i Maj förra året. Hon har skydd på benen! hade precis longerat, busade sedan med henne i paddocken :D

http://www.pixbox.se/pic_show_id26244388.html

Nej men vänta nu, detta är ju helt fel, jag menade Emuliias häst ju, därav att jag svarade på hennes inlägg hihi! (se edit på slutet, jag svarade på fel den 2a gången jag skrev om färger. sorry)

Dock har två av hennes bilder försvunnit nu(?) jag ser dom inte nu men såg dom tidigare idag, fast jag har hört att pixbox bilder kan betee sig så här på tydligen.

Din håller jag med om att hon är brun hihi, precis så som bruna hästar är :)
Det är sånna bruna ben jag menar att Emuliias häst inte har, och därför inte kan vara brun eftersom så vitt ajg vet så har alla bruna hästar svart, därav att dom alltid bär svart anlag också (fast självklart kan dom ju hav ita teckan 'ovanpå' det svarta, men ni fattar...)

Jag gillar varmblod, har haft en egen tjeja en gång i tiden, också brun såklart hihi!

EDIT: jag ber om ursäkt för förvirring! Såg nu att i det 2a inlägget så svarade ajg på dig fruxolisa, men menade Emuliia som uppföljning på det första som jag svarade på Emulia på. Sorry...
 
Senast ändrad av en moderator:
Utrett!

hejsan! :D
han är mörkfux ja, blir mkt mörkare på vintern och nästan ljusbrun på sommaren.
tack! :)

amen suck, NU såg jag det här inlägget.

jag har kollat igenom, och Fruxolisa svarade på inlägget jag gjorde till Emuliia (jag hade rätt knapp där) och sen efter det vart det bara mer förvirrat.

så, Emuliias snygging ÄR fux, tycker vi alla :)

och Fruxlisas är brun, men hon läste fel inlägg och trodde att jag sagt att hennes var fux.

moderator för gärna ta bort mina förvirrade inlägg i den här tråden hihi!
 
Sv: Exteriör på era distanshästar

Det gick fortfarande inte så bra. Man behöver vara inloggad för att se de bilderna. Du får länka till någon bild på din hemsida istället (om du nu är den jag tror att du är).
 
Sv: Exteriör på era distanshästar

Här är en bild på nya grabben 75% arab 25%travare född -98
Han har gått 4 st gdk 50 T med tidigare ryttare.

26252037.jpg


Och här är en bild på min älskling 2 gdk 5 CR tillsammans under 2008, kommer inte tävla i år pg problem med en hov. Varmblods sto född -02

4703147.jpg
 
Sv: Exteriör på era distanshästar

Hej har mitt sto till distans.
 
Sv: Exteriör på era distanshästar

Nej men vänta nu, detta är ju helt fel, jag menade Emuliias häst ju, därav att jag svarade på hennes inlägg hihi! (se edit på slutet, jag svarade på fel den 2a gången jag skrev om färger. sorry)

Dock har två av hennes bilder försvunnit nu(?) jag ser dom inte nu men såg dom tidigare idag, fast jag har hört att pixbox bilder kan betee sig så här på tydligen.

Din håller jag med om att hon är brun hihi, precis så som bruna hästar är :)
Det är sånna bruna ben jag menar att Emuliias häst inte har, och därför inte kan vara brun eftersom så vitt ajg vet så har alla bruna hästar svart, därav att dom alltid bär svart anlag också (fast självklart kan dom ju hav ita teckan 'ovanpå' det svarta, men ni fattar...)

Jag gillar varmblod, har haft en egen tjeja en gång i tiden, också brun såklart hihi!

EDIT: jag ber om ursäkt för förvirring! Såg nu att i det 2a inlägget så svarade ajg på dig fruxolisa, men menade Emuliia som uppföljning på det första som jag svarade på Emulia på. Sorry...

ojoj vad krånkligt alt blev. Jag ursäktar mig för min miss om inläggen! :o
 
Sv: Exteriör på era distanshästar

080921-1_17793644.jpeg



080510-51.jpg


El Sobra ox, född 2000, e: Elcatero, u: Soza, ue: Glaz

Har startat och blivit godkänd upp till T100 km, placeringar på T50 km & T80 km.

/Camilla
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Exteriör på era distanshästar

Nesja och Cano : Två vackra fux-araber :d

Tack, visst är dom vackra! Lite partisk! ;)
nesljas har en utrålning som inte går av för hackor, men alla individer är vackra på sitt sätt!
/Camilla
 
Sv: Exteriör på era distanshästar

Vi är alla partiska när det kommer till våra hästar :D

Jag älskar arabens lite "här kommer jag, må vägen öppna sig!"-hållning - elegans sas :d
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 000
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: Tajger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
644
Senast: Lady_S
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp