Extremt kort svans!

Sv: Extremt kort svans!

tanken har slagit mig flera gånger. men, helt seriöst, är det någon som vet om och isåntfall var man kan köpa det? :angel: hahaha:D
 
Sv: Extremt kort svans!

vet inte men det har varit några trådar om detta så sök :idea:
 
Sv: Extremt kort svans!

Hade jag varit du så hade jag prövat ension ett tag. Manen på min häst växte som tusan på det och lika så svansen;)
 
Sv: Extremt kort svans!

Hade jag varit du så hade jag prövat ension ett tag. Manen på min häst växte som tusan på det och lika så svansen;)

Okej! Funkade det på din häst? Vad jag vet använder man det till att förbättra hovarna, men svansen kanske också växer? :D
 
Sv: Extremt kort svans!

Okej! Funkade det på din häst? Vad jag vet använder man det till att förbättra hovarna, men svansen kanske också växer? :D

jo i första hand är det till för det;) men jag märkte även resultat (MKT bra resultat) på hästens man o svans oxå när hon åt det! två flugor i en smäll liksom:D :banana:
 
Sv: Extremt kort svans!

jo i första hand är det till för det;) men jag märkte även resultat (MKT bra resultat) på hästens man o svans oxå när hon åt det! två flugor i en smäll liksom:D :banana:

men vad bra :D:bump: vart finns det o köpa och hur mycket kostar det? har du nån aning? :)
tack för all hjälp!:bow:
 
Sv: Extremt kort svans!

Har ett nedslående exempel. Känner till en unghäst som föddes med sned svansrot, hennes svans har inte växt ordentligt, utan taglet täcker i princip bara svansroten. Nu är hon ju bara tre, så kanske den växer lite till, men nån riktig svans tror jag inte hon får... Vi får hoppas att inte samma sak gäller din häst.
 
Sv: Extremt kort svans!

En i skolans stall har ett halvblod som också har jättekort svans. Hon klipper inte den utan den är så och blir inte längre. :rofl:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! I somras fick min ponny eksem vilket ledde till att hon kliade av ca halva manen, från manken och upp halvvägs på halsen ungefär...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 187
Hästvård Hej! Jag har två egna hästar, en av dom är min nya haflinger. Hennes man,svans och lugg är lite halvt sådär i kvalitet eftersom förra...
Svar
8
· Visningar
1 565
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp