Facebook i Kina

Janey

Trådstartare
Är i Kina förtillfället, och undrar om nån kan typ pedagogiskt kan förklara hur jag ska kunna kommer ut på facebook här i kina. Tyvärr är ju det spärrat men har hört att man kan komma runt detta på nått sätt!! Har försökt med ourschoolsucks, men det verkar kostar pengar =/

Är det nån som kan hjälpa mig? Jag är inte så suuuperduktig att ladda ner sånt stuff, så gärna nån som kan förklara bra :P

Sv: Facebook i Kina

Är i Kina förtillfället, och undrar om nån kan typ pedagogiskt kan förklara hur jag ska kunna kommer ut på facebook här i kina.
Vad jag brukar göra i Kina är att köra via jobb-VPN uppkopplingen. På det sättet når du FB och det mesta annat som om du satt i Sverige, med den lilla nackdelen att du i praktiken surfar via din jobbserver med allt vad det innebär av loggning.
Har du inte någon VPN-uppkoppling till jobbet så kanske du har Ipredator eller någon liknande anonymiseringstjänst?
Mobilen med svenskt abonnemang kan bli groteskt(!!!) dyrt att surfa på i Kina, det skulle jag akta mig noga för.

Sv: Facebook i Kina

Okej, jag har tyvärr bara dator på hotellet! =/

Mobilen har jag inte ens funderat på att använda, hehe :) Ipredator?? Som sagt jag är inte sådär super hypad på det där :P

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 672
  • Låst
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från... 12 13 14
Svar
272
· Visningar
27 469
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 838
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 206
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?