Bukefalos 28 år!

Facebook och stall

Vår stallchef skickar all viktig info via SMS.

Vi har en sluten FB-grupp, den används mest för att byta pass, samordna hämtning av tvätt och sånt, och att dela bra artiklar och länkar.
 
Vår stallchef skickar all viktig info via SMS.

Vi har en sluten FB-grupp, den används mest för att byta pass, samordna hämtning av tvätt och sånt, och att dela bra artiklar och länkar.

Så har vi också sen vi upptäckte att alla inte har FB
 
Det finns en allmän facebook sida där det läggs ut diverse bilder och uppdateringar om stuteriet. Ridhustider finns på hemsidan. Annars så får jag sms av stallägaren. :)
 

Liknande trådar

Anläggning Jag börjar känna mig ganska uppgiven. Vi har inte lyckats hitta ett enda stall som passar våra önskemål. Stallet vi står nu i är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 911
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 307
Senast: Whirlie
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 306
Senast: Karamello30
·
Anläggning Hej alla Ni som har följt med vet jag har köpt en häst, underbart 5årigt sto från en seriös uppfödare. INNAN jag ens gick igång med...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 826
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp