Bukefalos 28 år!

Fälttävlans-VM 2022

Oops, där var det repris av en häst som tappade sin sko under hoppet 😮 kan inte ha varit fördelaktigt.
 
Brukar dock bara vara halva bilden då om tävlingen pågår som vanligt så man inte missar ritterna.
Nja, beror väl på produktionen. Tycker det sker i helbild ibland, även vid andra tävlingar/discipliner (har nämligen stört mig på det). T.ex. tror jag SVT visade intervju med svenska ryttare under tiden som ryttare från andra länder red under dressyren senast.
 
Nja, beror väl på produktionen. Tycker det sker i helbild ibland, även vid andra tävlingar/discipliner (har nämligen stört mig på det). T.ex. tror jag SVT visade intervju med svenska ryttare under tiden som ryttare från andra länder rid under dressyren senast.
Nu i terrängen har jag enbart sett intervjuer i halvbild och så tycker jag det brukar vara.
 
Har för mig att jag tycker sådär om Karin Donckers sätt att rida, att jag tänkt att jag inte hade velat vara häst under henne. Kanske blandar ihop henne.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I mitten av september avgörs VM i fälttävlan, i italienska Pratoni del Vivaro. Sverige är en av 16 nationer som har lag på plats och SVT...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: Gunnar
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
809
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 664
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 534
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp