Färg på schabrak, förslag?

Kallebus

Trådstartare
Jag ska beställa ett Anna Scarpati schabrak men har lite ångest angående färger.
Ska ju välja färg på schabrak, kantband och passpoaler (valfritt antal)
Jag hade tänkt mig färgerna marinblått och creme eller guld.
Är det någon som har sett en snygg kombination och kanske tillochmed har en bild? Måste ju inte vara Scarpati.
Jag är tacksam för all hjälp, vill ju att ett så pass dyrt schabrak ska bli snyggt!
 
Sv: Färg på schabrak, förslag?

Jag har gjort en sådan här tråd fick tips om en länk där man kan testa göra egna schabrak tror det var rg eller nått. Får kolla...

mon-cheval.fr här är länken.
 
Senast ändrad:
Sv: Färg på schabrak, förslag?

Tack!
Kanonbra sida men min franska är inte bra, rättare sagt obefintlig :D
Det var till stor hjälp för bilder fattar jag mig på!
 
Sv: Färg på schabrak, förslag?

Jag ska själv beställa scarpati schabrak. Men har tvärångest över passpoalerna.
grått, ljusblått, beige och blå blir i alla fall schabraken. Men sedan vet jag inte :D
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 701
Utrustning "Skimlar passar i allt" brukar man ju säga. Jovars. Eller inte. Skulle behöva stiltips på färger som kan passa H.H :p Hittills har jag...
Svar
14
· Visningar
6 664
Senast: Harbor
·
Gnägg Rasmus fyller 30 år nästa år och det känns som att vi vill göra något litet extra för honom för att fira detta. Sen återstår ju frågan...
Svar
12
· Visningar
1 441
Senast: Seabaz
·
Utrustning Ååh, jag har kollat och rensat i min schabraksamling idag, och alldeles för många används inte pga dålig passform, ihopdragna kantband...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp