Färga zpagettigarn

emlem

Trådstartare
Någon som testat färga zpagettigarn själv? vilken typ av färg passar bäst etc. Vill ha en större mängd ljusgrön men det verkar inte gå att hitta. Lättare att hitta vita toner så tänkte att jag kanske kan fixa det själv ^^
 
Det borde ju vara som att färga en t-shirt. Jag tänker mig att en färg för bomull måste vara det bästa.
Däremot måste man ju rulla av det från rullen ;) annars blir det ju liiiiiite ojämnt.

Garnet ska i alla fall innehålla 92% bomull. Testa med ca tre meter först för att kolla resultat.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 038
Senast: Wingates
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
557
Senast: Åsa A
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 173
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp