Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä du har ju långt dit och inga åsikterJag kommer inte
Nä du har ju långt dit och inga åsikter![]()
Framför allt tycker jag inte om bristen på information från förbundet.
Någon särskild information eller bara sådär i allmänhet? Ett förslag: skriv ner vad du tycker brister & skicka med någon som ska på mötet.Det KAN ju faktiskt finnas en liiiten liiiten chans att det gör en skillnad om det kommer upp till diskussion.
*kl*
Tycker det är jäkligt synd att folk inte tar chansen att komma & diskutera när den finns. Och sen är det istället väldigt lätt & gnälla i efterhand...![]()
Någon särskild information eller bara sådär i allmänhet? Ett förslag: skriv ner vad du tycker brister & skicka med någon som ska på mötet.Det KAN ju faktiskt finnas en liiiten liiiten chans att det gör en skillnad om det kommer upp till diskussion.
*kl*
Tycker det är jäkligt synd att folk inte tar chansen att komma & diskutera när den finns. Och sen är det istället väldigt lätt & gnälla i efterhand...![]()
Du kan gärna komma och jobba mina 24 timmarspass på fredag och söndag så kan jag åka till Falkenberg istället
Självklart kommer vi gnälla i efterhand , vi var ju inte där och kunde påverka![]()
Tänker på incidenten i min närhet när Onsala Rf inte fick ha en lokal hoppning på Lördagen för att det fanns en Lokal hoppning på Söndagen 10 mil längre bort.![]()
Jag känner ingen alls som ska dit men givetvis har jag åsikter som skulle framförts!![]()
Du kan få bo gratis i ett hus med 6 sängplatser med 5 minuters gångavstånd till hotellet om du vill.Haha
Jag förstår också att "vanligt folk" har annat för sig, uttryckte mig kaaanske lite fel. Men de som "jobbar" i sporten, alltså arrangörer, banbyggare, TD, domare etc, borde ju ha ett större intresse av att delta. Många arrangörer fattas i helgen, och flera av de stora...det tycker jag är trist.