Sv: Falkenberg
Men du...om alla känner så är det ju ingen idé att hålla ett möte...då blir det som fio säger, ingen idé alls att arrangera ett möte.
Nu kastar jag ju lite sten i glashus eftersom jag inte var där alls men OM jag hade varit där o hade haft dina erfarenheter osv så hade jag inte varit tyst iaf. För hur det nu är så om man inte öppnar käften o talar för sin sak så vet man inte om det finns andra där som faktiskt hänger på bara nån börjar....
Hade nog tänkt att vara mer aktiv, men kände precis så efter att vissa fått taket i huvudet. Hade t.ex gärna redogjort för våra erfarenheter (som enda klubb 2008) av den nya stilbedömningen (den som finns i TR alltså) men ingen var intresserad av att lyssna. Har tidigare år provat att maila in synpunkter men det lärde jag mig redan då att det är meningslöst.
Det är synd att man inte utnyttjar att så mycket erfarenhet, kunskap och engagemang samlas på samma plats och gör en "workshop" av det istället![]()
Men du...om alla känner så är det ju ingen idé att hålla ett möte...då blir det som fio säger, ingen idé alls att arrangera ett möte.
Nu kastar jag ju lite sten i glashus eftersom jag inte var där alls men OM jag hade varit där o hade haft dina erfarenheter osv så hade jag inte varit tyst iaf. För hur det nu är så om man inte öppnar käften o talar för sin sak så vet man inte om det finns andra där som faktiskt hänger på bara nån börjar....