FALSTERBO shopping i BILDER

Sv: FALSTERBO shopping i BILDER

*KL*

Jag var där idag och shoppade lite.

Det blev ett vitt dressyrschabrak från Catago.
Vita arbetsdamasker
Svarta strykkappor
Tre Torn ridsko
Två longeringslinor

Det är tur att jag jobbar hela veckan nu för annars hade jag LÄTT kunnat tänka mig att handla lite till där nere :). Jag tyckte det fanns hur mycket som helst!

jävlar vilket snyggt equiline schabrak! säkert slut när man kommer ner på fredag bara för det.. :(

Kan bidra med dagens och gårdagens shopping!

tcken.jpg

Två Rambo Newmarket coolers - ett var till hästarna, ett brunt och ett blått. Runt 400!
Ett Amigo regntäcke - ofodrat. Nåt specialerbjudande, men kommer inte ihåg vad jag gav för det...
Köpta på Strömsbergsgård alla tre!

trnsochgrimma.jpg

Ett Dyon Working Collection-träns + tyglar i svart
En Dyongrimma i mörkbrunt - 799 :- (men det var det värt :love: )

schabrak.jpg

Ett BRschabrak, beige med brunt kantband och passpoal - 300
Ett Equiline, hittade några få kvar på extrapris 349:- :love:

Plus BR-lindor, fyra i brunt och fyra i blått!

Inser att detta kan bli farligt i år - det är ju en hel vecka kvar :D

Det säljs hutlöst billiga Tretorn Falsterbo stövlar på ett ställe (tror inte man får skriva ut namn på stället? fast jag misstänker att de flesta vet vilka det är) i vilket fall som helst, någon vänlig själ som vill undersöka om dem har några kvar i storlek 38 i normal-hög och extra-hög? :)

KL

Jag har idag hittat ett blått HW Amigo fleece 200:-, tredelat Sprenger 100:- och ett brunt/rosa (:D) schabrak 150:-. Får se om jag kan fixa bild ikväll.

KL

Jag har idag hittat ett blått HW Amigo fleece 200:-, tredelat Sprenger 100:- och ett brunt/rosa (:D) schabrak 150:-. Får se om jag kan fixa bild ikväll.

Vilka fynd! Måste säga att det rapporteras mer fynd hittills i år ä vad det gjort på länge!! Imorgon bär det söderut för mig och på onsdag blir första shoppingdagen. Tänkte brodera schabrak på plats.visst kan man göra det?

Vilka fynd! Måste säga att det rapporteras mer fynd hittills i år ä vad det gjort på länge!! Imorgon bär det söderut för mig och på onsdag blir första shoppingdagen. Tänkte brodera schabrak på plats.visst kan man göra det?

Finns allt ifrån 150spänn no name inklusive brodyr till Mias :-)

Det säljs hutlöst billiga Tretorn Falsterbo stövlar på ett ställe (tror inte man får skriva ut namn på stället? fast jag misstänker att de flesta vet vilka det är) i vilket fall som helst, någon vänlig själ som vill undersöka om dem har några kvar i storlek 38 i normal-hög och extra-hög? :)

Normalhöga var slut innan de började sälja dem i Fbo de har sålt ut dem sen strömsholmstävlingarna första helgen i juni både där och via affären har man kunnat beställa hela tiden sen dess var bara extra höga kvar samt herrstövlar var där strax efter de öppnade första dagen för att se så att de inte av en slump fått tillbaka någon normalhög 39 av någon som bytt storlek men nope bara höga fanns 2 par 39 då. (Jag har normalt 38 och 39 passar perfekt i foten i tretorn de är små) så tittade inte ens om det fanns några 38 alls. De är höga jämfört med andra stövlar även i normalhög (45cm) mitt bak invändigt och extra hög är (47cm)

Senast ändrad:

KL

Haha hittade du möjligen samma fyndlåda som jag, lämnade kvar ett 14,5 sprenger efter min dammsugning var lite för stort för mina men din lilla dam drar väl rätt stort kan jag tänka mig.

Haha, ja, jag tror det! Dessvärre har hon bara 12,5. Och detta var inte mer än 13,5 trots att det stod 14,5. Men jag tänkte att hon kanske växer i det - annars får jag skänka det till någon annan kuse. :D

Jag har vanliga tretorn utan snörning, de sitter perfekt, men så köpte jag de där i strömsholm å de satt slappt även fast jag hade snörat så hårt det gick :(

slappa i knät :(

Jag har gjort som Gylle och shoppat fast jag inte varit där :p:D Ett par svarta Hunter är mina!! *jipppiiii*!
Kan inte bestämma mig för om jag ska ha 1 elelr två par... blir det blöt höst så är jag inte främmande för å ha sådana privat också :D

*knapp*

Dag 1 av 6 avklarad, en hel förmiddag klarade jag utan att köpa en till Spooks-väst :angel: Blev också ett rundsytt lackat pannband!

img_0362_4ffb3260e087c3092b00020e.jpg

Haha, en hel förmiddag? Duktigt! ;)

KL

En bild på det lilla jag köpte igår.
20120709_220847.jpg

På söndag blir det till att måttbeställa ett par ridstövlar också. Blev tokkär i ett par igår, men ville för en gångs skull vara mogen och förståndig och sova på saken. :angel:

ååå de kom ja juh på att de med skulle inköpas... är de någon av er där nere som vet om hunter stövlarna finns i rött eller svart med en "kil/flik" i skaftet för oss med feta vader?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: valy
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 840
Senast: alazzi
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: sjoberga
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 569
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka