FALSTERBO shopping i BILDER

Sv: FALSTERBO shopping i BILDER

Åh vad jag, som många andra, längtar tills jag får sätta mig i bilen och åka ner till Falsterbo!! :D

*kl*
Ingen som kikat på equi-trek släpen och har lite bilder på hur frambomslösningen ser ut?
Har tyvärr ingen möjlighet att ta mig till Falsterbo i år :( men är mycket nyfiken på vilken sorts "paniksystem" dom har då åf inte verkar vilja svara på mina frågor.

min kompis har ett sådant å jag vill minnas att den ena bommen är det sadelkammaren framför... kan fråga hur den andra är :)

Oh man skulle kanske köpta hunter-stövlar..

Ska i vilket fall köpa några billigare stövlar i morgon så man är redo till torsdag ;) Hoppas dock det är fint väder.

Haha, en hel förmiddag? Duktigt! ;)

KL

En bild på det lilla jag köpte igår.
20120709_220847.jpg

På söndag blir det till att måttbeställa ett par ridstövlar också. Blev tokkär i ett par igår, men ville för en gångs skull vara mogen och förståndig och sova på saken. :angel:

Vad kostade det schabraket? :)

*KL*

Någon som har koll på om där finns Amigo eller Rambo flugridtäcken? I vilken monter isåfall? Strömsbergs gård om de är där?

Ska dit imorgon så jag får kanske leta lite men kanske någon har tips på vart? ;)

Haha, en hel förmiddag? Duktigt! ;)

På söndag blir det till att måttbeställa ett par ridstövlar också. Blev tokkär i ett par igår, men ville för en gångs skull vara mogen och förståndig och sova på saken. :angel:

Ja, visst var jag duktig? :D Till mitt försvar var det svinkallt och jag var tvungen att stå och glo på den hela dagen (montern mitt emot). Sen fick jag ju personalrabatt också, så jag övertygade mig själv om att jag var dum om jag INTE köpte den :angel:

Vad för stövlar? :)

Dag 2 av 6 avverkad, idag köpte jag ingenting, tvärt om fick jag lämna tillbaka pannbandet som jag köpte igår då öglorna var för små :(

Wiiiiiiiiiiiiiiii om 2 h åker vi neråt! Från Norra Skåne till Södra ;)

Sen komemr bilder på dagens shopping (vilket jag har bestämt mig för att ska bli mkt!) ;)

kl

idag blev det 3 saker :D
en hjälm 850kr, ett schabrak 300kr och ett par damasker 75 kr
33161472.jpg

knappis

Detta inhandlade jag idag:
Pa_bilden_ar_dagens_shopping_fran_Falsterbo_dar_jag_spenderade_dagen_med_Hanna_D_Gront.jpg

Grönt dressyrschabrak 150:- (köpte av en urgullig kille:p)
Bruna handskar 49:-

Blev inte så mycket då jag inte hade planerat att åka ner och handlade upp alla mina pengar på kläder förrförra veckan :angel:

*kl*

Har inte tagit nån bild än. Men köpte tre schabrak, ett Equiline, ett Equitheme och en Eskadronpad för 180/125/150! Är såååå sjukt nöjd:D!

Årets mässa är verkligen helt sper! Mycket grejer, BRA priser- i synnerhet på schabrak:p.

håller med! jag blev som ett barn i en godisaffär när jag såg alla schabrak! :love:

*KL*

Så, nu ska bilderna upp.

ÄNTLIGEN! hittat ett remontträns med ställbar nosgrimma med silverspännen! Och vilket fynd det var! från 799 till 299 kr! super super fin läderkvalitet och mjukt! super nöjd! och så klart, med vita sömmar ;)

Falsterbo002.jpg

Falsterbo005.jpg

Falsterbo003.jpg

2 schabrak:
* ett oranget/rostrött från Horse & Rider 150 kr (kunde inte bestämma mig för om det var fult eller snyggt men passar nog på min svarta häst ;)
* ett blått med beige kant från BR 300 kr
* luva från Jacsom med silver text 50 kr

Falsterbo006.jpg

Falsterbo007.jpg

Sen blev det 3 självhäftande lindor från Börjes för 15 kr st.

Falsterbo008.jpg

Ett dressyrspö blev det. ej bild.

Och framför allt; ett Amigo fly rider. Var dock slut i stl L hos Strömsbergs men får det hemskickat för mässpriset och slipper betala frakt ;)

Nöjd med mina köp :D

Åh va fint träns, läderet ser himla trevligt ut också :love:

Hade dom nå bra mässpris på Amigo fly rider alltså ?? Hoppas de finns nå kvar på lödag eller att man kan få nå liknande bra erbjudande som du fick :D

*kl*

Nu har jag bilder på dagens och gårdagen köp. Det var dock mycket tydligt att mässan var väldigt utplockad på fynd redan idag:/.

Schabrak, Equitheme (125:-) och Equiline (180:-)
33162577.jpg

Eskadronpadden 150:-
33162579.jpg

Equiline 300:-
33162580.jpg

Glengordonträns med tyglar 400:-, Charlies pannband 400.-
33162583.jpg

...och en jättesöt Pikeurtröja som jag sneglat på länge, 175:-
33162584.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: valy
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 840
Senast: alazzi
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: sjoberga
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 569
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka