Status
Stängd för vidare inlägg.
vad menar du med 12åring?
förstår inte vad du riktigt vill komma fram till med detta.
jo jag har hoppat 1,10m med henne ...
men jag årkar inte diskutera någonting med någon som jag inte ens känner och som säger helt plötsligt att jag värkar vara 12år och inte kunna någonting..ursäkta, kom hit så vi kan snacka igenom det istället för att gnabba på nätet.
Aja störande och avundsjuka personer finns överallt..
 
Vad finns det att vara avundsjuk på?

Det jag menar med 12 åring, vilket troligtvis alla andra här inne har förstått, är att du skriver och uppfattar vad andra skrivit som om du vore tolv år gammal.
Du kollar inte stavning, eller så bryr du dig inte, du förkortar ord lite hur som helstm skriver inte med stor bokstav efter punkt eller vid namn. Allt sånt gör att man uppfattar den som skriver som mycket ung. Visst alla kan stava fel, men inte så mycket som du lyckats med.

Och trappa ner attityden en aning: "ursäkta, kom hit så vi kan snacka igenom det istället för att gnabba på nätet." är det ingen som blir imponerad av allra minst jag.

Tänk lite på vad du håller på med här inne. Det går bara till en viss gräns med en "jag skiter i alla attityd" här inne, sen är det rätt kört om man inte snäpper upp sig rejält.
Visst kan den attityden behövas ibland, men det är sällan och du använder den i princip konstant.
 
Herregud , inte en sådan människa igen ! Grazzie känns skrämmande lik en viss eltråds människa samt Q på FT , Är det dagens ungdom :confused:
 
hehe, så du menar att jag råkar inte sätta stor bokstav å punkt?..hehe e du svenska lärare?
Men 'ärligt..
 
Du kan väl få skriva så om du vill, men det är ingen som kommer att ta dig seriöst eftersom det ger ett väldigt oseriöst intryck, men visst låt folk tro att du är 12år för det är ändå så du verkar uppföra dig.
 
Ja jag tror jag talar för det flesta andra när jag säger att jag håller med dig!
 
har läst hela denna diskussion och kan bara komma fram till en sak.. Hihi..vikket gnabb! =) :banana:
 
hm. jag kanske inte alltid sätter ut punkt och stor bokstav och dessutom blir det ett antal stavfel i varje inlägg(anstränger mig verkligen just nu!!!)... men vadå, jag skriver mycket bättre på datorn än många som är tre gånger så gamla som mig(kanske inte datorernas generation?((ett skämt))så bara för att jag glömmer en punkt behöver väl inte det betyda att jag är 12?)

jag kanske missförstod något...

Kram

PS; nyss fyllda tretton:)DS
 
jag har sett hästen i fråga sedan hon var liten och jag tycker att hennes förra och förr förra ryttare red henne riktigt bra! De senaste tävlingarna som jag har sett henne på så har det inte gått så jättebra! Vet inte vad det beror på.. (klagar inte på dig) Får hoppas att Svante får ordning på henne så att hon hoppar lika bra som hon har gjort tidigare!
 
Jag menar inte att det är allt som gör det. Hur man uppfattar andras svar vilken "ton" man själv lägger i svaren, stavfel, som visst förekommer (ingen är "perfekt") men som inte behöver förekomma i vartannat ord i ett inlägg, och sen så ger det sämre intryck om man inte har stor bokstav, men som sagt det beror på hur resten av inlägget ser ut. Ditt inlägg reagerade jag inte ens på att du inte hade stor bokstav förräns jag läste att du inte hade det. Så det var inte menat på det sättet.

SanchoPancho

Vi kanske ska sänka den åldern mer? :devil:
 
Hej igen!

Jaha, okej. Då är jag med i svängarna! En liten fråga bara - Hos vem vill du sänka åldern ännu mer?

(nu när det uppstår en Diskussion angående stavfel, punkt, stor bokstav, mm, visst så anstränger man sig mer för att det inte skall bli felskrivet? Hihi)

Kram Jojjo :D
 
SanchoPanco skämtade om att hon iten tyckte att Grazzie skulle vara så gammal/verka så gammal.
Nej, nu ska jag inte vara sån.
Jag vill ju själv inte bli behandlad så, men nu blev jag lite smått uppretad så då blev det så.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I dag fredag inleds den sex dagar långa Gothenburg Summer Tour på Åbytravet, med sista chansen att kvala till Falsterbo för de unga...
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
808
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Rosett
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
446
· Visningar
11 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp