Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar fortfarande på något sortst försvar från fröken :rofl:

(kunde inte låta bli :angel:)
 
Min kompis kvalade hennes 5 åring för x antal år sedan.

Hon värgade ut sig i båda klasserna, så roligt var det.
Hästen måste vara redo för det oxå :smirk:

Kram Favina :bump:
 
Men om vi ska kolla pa stavning sa ligger jag helt klart sist!!! :) Jag kan inte stava riktigt med mitt engelska tangentbord.
Efter 5+ ar utomlands har jag dessutom ett mycket daligt ordforrad, och kan darfor prata lite konstig svenska. Kanske jag ocksa ar 12 ar??
Jag som brukar se mej sjalv som en vuxen och mogen manniska! :cool:

Kanske ar det sa att Grazzie inte kan stava riktigt...men jag trodde att vi pratade om hennes ridning? Vad har stavningen med nagons hastkunskaper att gora?
Du kanske kan stava jattebra, men det gor inte dej till en battre manniska... :eek:

Mycket fa manniskor i Sverige klarar av att bli placerad i Falsterbo....och Grazzie ar inte en utav dem. Om det ar hon som ar pa anvandarbilden, sa maste vi ju alla erkanna att bilden hade varit ganska bra, om det inte var sa att hennes nasborrar nuddar hastens oron.

Grazzie - om du vill till Falsterbo ska du nog ova lite pa din egna balans. Det ar inte manga 1.10+ ryttare som ramlar av om hasten vagrar pa ett hinder. Men det ar val for att du lutar dej framat sa mycket, har inte en chans att parera om det blir fel. Lycka till dock! Hoppas att du kvalar och att du placerar dej dar nere - sa att du far tyst pa oss alla!! :angel:
 
Hur fick denna tråden liv igen? :confused:

Mindes inte ens att jag skrivit i den förräns jag såg att du svarade mig. :crazy:

Tror inte du förstått mitt inlägg.

Grazzie KAN stava men orkar inte riktigt och skrev
"men ärligt, vad spelar det för roll" ungefär.

Då skrev jag "ärligt, men lär dig stava" som svar.

Så dina påhopp kan du hålla inne med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I dag fredag inleds den sex dagar långa Gothenburg Summer Tour på Åbytravet, med sista chansen att kvala till Falsterbo för de unga...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
815
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
242
Senast: Rosett
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp