Status
Stängd för vidare inlägg.
problemet ligger inte riktigt i hästarnas kapacitet det är ryttaren
angel.png
Dessutom är den ena inte inriden förrän han var 4,5 den andra börjades hoppa i Januari i år så dom har ju inget försprång så att säga
wink.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Tufft med tre avkommor bra nedärvning
idea.png

Knappast nåra okända som hoppar där min förra tränare kvalade till 7-årschampionatet samt gick till final ingen kändis fast det var förra(förrförra?) året
smile.png
(om jag nu minns rätt vill säga
crazy.png
)
 
Senast ändrad av en moderator:
haha va tjiggit! Vilka e dt som "ska" rida falsterbo nästa år? Namn på häst å ryttare? Upp till bevis :banana: Lycka till!
 
Mycket tjat om det här kvalet... Får väl hoppas att pållan kommer i gång med sin hoppning nu när hon fått Svante på ryggen..Det viktigaste är ju inte att kvala, utan att hästen får tillbaks förtroendet i hoppningen och vågar ta sej över hinder igen, för hon KAN ju faktiskt hoppa!
Får väl önska dej lycka till med nästa häst istället!
 
Re: Falsterbo TILL ER ALLA

Detta är M.Bayard som skriver :d
Skämt å sidå. En fråga till er alla. Känner ni varandra privat?? Du, Domarn visste hennes resultat O.S.V.
Och Snuffsan känner du en del här oxå privat.
Bara kul att veta.... ;)
Domarn var i V.Götaland bor du? Kommer själv där i från. :rofl: :rofl:
 
vem är du?..och vad ´vet du om Levita egentligen??
ta reda på fakta innan du snakkar skit om nån annan.
Vad heter du?
 
Herregud! Hur kan du läsa in att hon snackar skit om dig i det inlägget?? Låter som om du har förföljesemani!


Har varit utomlands i ett halvår och trodde att nåt skulle ha förändrats men det är samma gamla agressiva ton på detta stället :mad:
 
que?..vem e du?
har du varit här förut...hum..
Alla värkar veta vem jag är här?..kosntigt...undra på om ni känner mig.
 
Svante Johansson då förmodligen , han bor i Varberg nu.
Kul vad är det för häst du har??
 
japp..för hon ville inte hoppa när vi kom ut och tävlade..men hon hoppade bra hemma!..så de va något fel med henne..så Svante ska få henne till att hoppa på tävling med mera..sen ska nog ägaren sälja henne..men hon har nog inte den kapaciten som Svante vill ha.
han vill ju bara tjäna pengar på det han gör...
Jag kanske ska ha en ny häst japp..
 
Det är jag som har tränat henne sen vintras, och innan jag fick ha hand om henne så var det en annan ung tjej som hoppade 80-90cm med henne i trav, och innan henne så var det en som absolut inte kan rida unghästar som red henne och då slet hon och drog! så hon fick aldrig mer rida på henne, så man kan säga att hon är rätt fel riden från början. och nu så vill hon inte hoppa något i somras,m,m,..så nu är hon och blir tränad hos Svante J.
Nej hon e för feg för falsterbo hehe, hon har nog inte den kapacitén...får se..Svante är ju gör skicklig på att rida!
men man vet aldrig, det är många bra tränare som jag snakkat med som säger att Levantos II avkommorna är rätt komplicerade att rida, och därför är det inte så många som har hästar efter honom., de har mycket bra psyke.
Så de blev ju lite tråkigt då i somras..så istället red jag en 4-åring e, Acacio hon va jätte duktig för att vara 4, hoppade oxer på 1,10m..så söt!
jajaja..men så är det. om alla ville veta sanningen!
 
Okej för att du "bara" är 16år, men med tanke på hur du har uppfört dig i flertalet trådar så kan man tro att du är 12år och då inget illa mot de som är det för de behöver inte hålla på som du göra.
Okej du kanske har tävlar 1,10m antagligen lokalt eller regionalt. Och du har väl aldrig startat en 1,20m. Det är inte så lätt som du tror att "bara" starta 10cm högre och dessutom går ju Falsterbo i Nationell och då är det som att starta två klasser högre. Det är inget man vara gör på en dag eller två.
 
Re: Falsterbo TILL ER ALLA

Nej det gör jag inte tack och lov, men resultat är inte svårt att ta reda på när internet finns..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I dag fredag inleds den sex dagar långa Gothenburg Summer Tour på Åbytravet, med sista chansen att kvala till Falsterbo för de unga...
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
809
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: Rosett
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
453
· Visningar
11 215
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp