Status
Stängd för vidare inlägg.
haha DOmaren du menade när jag tävlade i GBG..då hade vi precis komit i gång i form..från det att hon va halt..men hon va duktig!
gick nolla 90cm och ramlade av på sista hindert i 1m..
hon är alltid väldgit rädd för nya hinder..men bara en vane sak..
Falsterbo vet jag att det är stort!..tack!
Annars kan man alltid kvala till breeder´s
de blir mycket bättre nu när vi börjar träna för Lars Parmler också, han e super duktig!
 
Han är också väldigt bra på att ta ner folk på jorden...
 
Snälla ni, båda två, kan ni inte pm:a varandra om det där istället?
crazy.png


Det är så tråkigt med offentlig smutskastning av folk! Den här tråden börjar urarta lite...
angel.png
 
Senast ändrad av en moderator:
SMUTSKASTNING?
männisikan ljuger och det är helt UPPENBART
wink.png
 
Senast ändrad av en moderator:
gör jag?
..bevisa
okej..då ska vi se vilka det är här som har sin 5-6-7-åring med till Falsterbo nästa år!
Eller vad har ni för hästar ens?
 
Tyvärr, min lillkille är bara 4 år nästa år så han kommer inte gå i Falsterbo.
Men i år vann han 3-års testet iallafall (sin "deltävling", inte "hela skiten").
 
bevisa?
det säger väl sig självt att det krävs en HEL DEL
för att komma till falsterbo, så att säga att man hade kunnat kvala när man inte ens startat 1.20, är väl att ta i..? FÅ svenssons tar sig dit överhuvudtaget, titta
bara på vilka som är med, jag själv skulle inte ens komma
på tanken
smirk.png

Vad vi har för hästar har väl inte med saken att göra?
Jag har/kommer aldrig att ens nudda vid tanken på att tävla
där
wink.png
även om min häst eventuellt hade kap för det, men inte med mig på ryggen..
julia_v
 
Senast ändrad av en moderator:
Mina är 8 år nästa år så jag kan inte heller
wink.png

Men om dom varit 7 så hade det varit två dubbelnollor i 140 känns inte riktigt som det hade vart intressant för det blir högt
crazy.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag antar din utmaning! Min häst kommer garanterat starta falsterbo nästa år, om inget oförutsett händer!
 
Men du om dina hästar är 8 så kan du väl starta H&M derbyt..om de har kap?? ell
Man kan ju alltid försöka!
 
Nu måste jag få vara med och skryta om mig själv
smile.png

Jag red 6-års breeders finalen i fälttävlan år-95 i Falsterbo, Dressyren var inte min starka sida,men terrängen och steeplen blev vi felfria på.
banana.gif

Det var en helt otrolig känsla att få vara med, jag var bara 17 år då.
 
Senast ändrad av en moderator:
det är ganska många som kvalar dit, egentligen inte så himla svårt! men inte spec. många som väljer att åka dit. Det är i princip bara elitryttarna som åker dit. Deras hästar mä tuffare matchade oftast och ryttarna vet va de innebär! det är juh bara att kolla på vilka ryttare som står med bland de 18 som rider final... nån okänd??

7-års champ. är otroligt tufft!

En liten notis bara, förra året var min häst med, han va 8 år då, dessutom gick syskonen med samma mamma både 5- och 6-års... Tycker jag är lite kul att ett sto får med 3 avkommer samma år
smile.png


banana.gif
banana.gif
 
Senast ändrad av en moderator:
Man kan inte kvala till Derbyt lilla gumman, jag tor inte att någon här kommer starta derbyt någonsin (och absolut inte du), men inte heller är det någon så påstår att de nästan fått starta.
 
Men jag satt på stora banken i GrandPrixen förra året , det räknas väl nästan som att kanske få starta
biggrin.png
 
Senast ändrad av en moderator:
*morr* men jag o leffe skall rida derbyt.. (eller iaf mini derbyt) nästa årså e det *bingo bingo bingo*
banana.gif
roflmao.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Då har jag också startat
wink.png
, jag gick banan mitt i natten en gång och tyckte det var väldigt trångt i kombinationen (inte helt klar i skallen), min vän upplyste min kompis mig om att det inte var en kombination utan en gigantisk oxer..
angel.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I dag fredag inleds den sex dagar långa Gothenburg Summer Tour på Åbytravet, med sista chansen att kvala till Falsterbo för de unga...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
725
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
182
Senast: Rosett
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
389
· Visningar
9 181
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp