Färgerna på Pikeurs ridbyxor

Sv: Färgerna på Pikeurs ridbyxor

haha du härmar..... :p

såna beställde jag för några veckor sen, dock inte fått hem dom ännu. färgen är skitsnygg! en sval beige färg med mörkbrun skoning.:d

Sluta sukta mig nu! Börjar klia riktigt mycket i fingertopparna *känner köp begäret komma* :cry::cry::cry:

haha du härmar..... :p

såna beställde jag för några veckor sen, dock inte fått hem dom ännu. färgen är skitsnygg! en sval beige färg med mörkbrun skoning.:d

Åh jag vill med ha :love:
Vägrar att överge Pikeur, trots att de antingen är förstora eller för små på mig :p De är endå skönast att rida i.

De är skitsnygga - köpte ett par i den färgen häromveckan:)

Funderer på ett par Pikeur Candela (ny modell med hög midja, lite högre än Lascara) fast i ljusgrått om det går annars blir det standard färgen.

Köpte du också från England? Gissningsvis samma företag.

När beställde du? Jag beställde för ett par veckor sedan.

Jag har fått bekräftat att de kommer från Tyskland till England i början av denna vecka och kommer direkt till mig därefter, hur lång tid nu den postgången tar. En vecka kanske?
Hoppas på slutet av nästa vecka.

men da, dem har ju inte mina Pikeur Candela! :cry:
priserna är iofs helt ok det jag inte förstår mig på är fraktvägen: Tyskland ---> England ---> Sverige i stället för att bara skicka en order till Pikeur att dem direkt skall skickas till Sverige (med exakt adress).

Jag handlar från Ami** Eq**!

Exakt samma priser på byxorna såg jag nu vid en hastig kontroll, åtminstone Mondega kontrast.

Senast ändrad:

Var portot billigare då, för Mondega Contrast kostar £104.95 på båda ställena?

Eller jämför du någon annan modell? *nyfiken och glad att jag hittade en till nätbutik*

Det är bra nu när Pundet faller i värde! :)

det kan hända att det var portot som skilde ja. jag väntar också på att företaget ska få hem byxorna från tyskland.:D

Vi får väl ta varsin beundrarbild på våra nya byxor och visa upp när de anländer! :D

Anledningen till att de skickar så är ju att företaget i England ska kunna ta ut pengar, annars kan de inte göra så. Dock får nog inte ens Pikeur skicka ut direkt till kunder.

jag vet om att det är så men tycker att det bör kunna gå att skickas direkt från Pikeur som bör tillåtas skicka direkt då det är jobbigt för oss konsumenter som får vänta lång tid :p

Liknande trådar

Utrustning Efter en natt med mardrömmar om att jag inte hittade matchande nyanser på mina nya tävlingskläder (:angel:) så ställer jag frågan här...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: MiniLi
·
S
Utrustning Jag är på gång att köpa ett par nya ridbyxor, och kanske beställa från nätet. Storlek och modell är redan klar, då jag har Pikeur Cindy...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: sundance
·
H
Utrustning Jag ska införskaffa mig en ny hjälm, kavaj och ridbyxor och behöver hjälp med vilken färg jag ska väjla. Har bestämt mig för att köpa...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: hannie
·
Utrustning Jag söker med ljus och lykta efter ett par ridbyxor Pikeur Cindy i färg mud/slamm, strl 88. Det tar tre månader att beställa dem från...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur