Färgerna på Pikeurs ridbyxor

Sv: Färgerna på Pikeurs ridbyxor

Ja lägg gärna in en bild! Jag är på jakt igen... Det visar sig att Cindy inte är den optimala modellen för mig. Så nu lutar det åt nya Candela som är väldigt snygga! Har sett dem i butik som en jeansblå modell, asläckert! Men är som sagt lite rådvill i Pikeur-djungeln just nu... Så gärna in med bilder! :banana:

Jag har provat den modellen men inte sett dem i jeansblå modell, fixa en egen bild på dem snälla ;)

I Stockholm tror jag det ligger på 1695kr även om det finns en butik som är 100kr billigare.

KL*

Är storlekarna samma i de olika pikeuren, har cindy i 36 men kan ha 34 också,
så om jag beställer en annan modell är det samma storlekar då? :idea:

Det ska det vara, men alla modeller kan ju kännas olika beroende på hur de är. Normalt tycker man att de med hög midja känns mindre än de med låg.

Har du fått hem dem? Vore nice att få se den färgen, de låter jättesnygga! :)

håller med. är även skillnad på vilket tyg det är, vintertyget och dom vanliga bomullstygen är mindre än microfibertyget.

Åh du skulle se dem alltså, superläckra! Jag var inne och provade dem idag igen. Det är alltså jeanstyg, men såå mjukt och tunnt. Ganska mörkt blåa med ljusa sömmar. :love:

Men det blev ett par Lascara i valnöt till mig så tyvärr har jag ingen bild på Candela jeansen.

De har kommit! :banana:

Eller ja, de kom till Schenker igår.
De fick tag i mig idag och kör paketet till jobbet i morgon... :grin:

Hur blev dina ridbyxor?
Släng upp en bild så att man kan få se färgen, fick se Centaurs byxor de såg gråa ut på hennes bilder :cry:

Vi hade beställt 3 par ihop, jag och stallkompisarna.
De andras kom i paketet jag nämnde ovan, min en månad senare ungefär... :devil:

Liknande trådar

Utrustning Efter en natt med mardrömmar om att jag inte hittade matchande nyanser på mina nya tävlingskläder (:angel:) så ställer jag frågan här...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: MiniLi
·
S
Utrustning Jag är på gång att köpa ett par nya ridbyxor, och kanske beställa från nätet. Storlek och modell är redan klar, då jag har Pikeur Cindy...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: sundance
·
H
Utrustning Jag ska införskaffa mig en ny hjälm, kavaj och ridbyxor och behöver hjälp med vilken färg jag ska väjla. Har bestämt mig för att köpa...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: hannie
·
Utrustning Jag söker med ljus och lykta efter ett par ridbyxor Pikeur Cindy i färg mud/slamm, strl 88. Det tar tre månader att beställa dem från...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur