Farmen 2017

Jag hoppas på Jerry, Maria eller Niklas :up:
Usch, inte jag!! Det där är tre personer jag har svårt för, speciellt Niklas och Jerry. Jerry känns som en person som alltid drar på sitt fejk-leende och försöker vara clown. Så tråkig.
Niklas är otroligt ointressant som person. URK.

Maria stör mig av någon anledning, hon ser alltid så bitter ut.

Usch, inte jag!! Det där är tre personer jag har svårt för, speciellt Niklas och Jerry. Jerry känns som en person som alltid drar på sitt fejk-leende och försöker vara clown. Så tråkig.
Niklas är otroligt ointressant som person. URK.

Maria stör mig av någon anledning, hon ser alltid så bitter ut.

Så du tycker alltså Syliane, som springer runt som en liten fjortis runt Alex är mer värdig vinnare än dom 3? Hmm nja inte enligt mig.

Maria må se bitter ut men hon har varit schysst rätt igenom och hon har en jäkligt skön humor. Gillar henne extrem mycket och är nog min nr1.
Sen tror jag Niklas är en taktiker, så han spelar sitt spel, men schysst.
Jerry är Jerry, han är alltid glad (inget jäkla fejk-smile) och det krävs mycket för att hålla humöret uppe så länge med dom som är där inne! Det ska han ha creed för.

Herregud vad jag hoppas att Alex väljer Kalle nu!

Varför skulle man inte kunna det? Han har inte sagt sig vara monogamt lagd, för att ta ett exempel.
Rebounds är ju en klassiker också. Och helt vanlig kåthet :up: Sex är inte nånting som alla bara har med sin partner eller någon man älskar.

Kan man inte sakna sina barn och ha sex menar du?? Har han ens haft sex på Farmen??

Man dömer andra efter sig själv. Jag är exklusivt monogam och har alltid varit det.
Barnen har jag inte dragit in alls, skrev bara om barnens mamma!

Så du tycker alltså Syliane, som springer runt som en liten fjortis runt Alex är mer värdig vinnare än dom 3? Hmm nja inte enligt mig.

Maria må se bitter ut men hon har varit schysst rätt igenom och hon har en jäkligt skön humor. Gillar henne extrem mycket och är nog min nr1.
Jerry är Jerry, han är alltid glad (inget jäkla fejk-smile) och det krävs mycket för att hålla humöret uppe så länge med dom som är där inne! Det ska han ha creed för.
Nej, jag håller inte med dig.
Syliane är snäll, rolig och bjuder på sig själv. Hon känns som en ärlig och snäll person.
Maria snackar visst skit, men bakom ryggen på folk. Sen går hon runt och drar i köket hela dagarna, det hon gjort hela livet typ, hon vågar sig inte ut ur köket, bekvämt och bra för henne, men föga imponerande.
Jerry är ju en fjant, han tror att han kan skoja sig igenom hela farmen, och nog tusan känns han fejk rätt igenom.

Nej, jag håller inte med dig.
Syliane är snäll, rolig och bjuder på sig själv. Hon känns som en ärlig och snäll person.
Maria snackar visst skit, men bakom ryggen på folk. Sen går hon runt och drar i köket hela dagarna, det hon gjort hela livet typ, hon vågar sig inte ut ur köket, bekvämt och bra för henne, men föga imponerande.
Jerry är ju en fjant, han tror att han kan skoja sig igenom hela farmen, och nog tusan känns han fejk rätt igenom.

Så är inte min uppfattning öht, men tur att vi alla har olika åsikter :up:

Alex satt precis och talade om på sin live att han störde sig på att Tv4 visar allt skit Maria snackar om honom... men inget av det han sa om henne kom med. Han sa:"För henne snackade jag verkligen skit om och kallade henne ditt och datt".

Så han snackar nog precis lika mycket skit som andra :p

Senast ändrad:

Håller med om dina tre favoriter. Hasse och Inger känns okej också.

Att älska sina barn och att älska sina barns mamma är INTE samma sak för att återkoppla även till den diskussionen. Tror ju säkert hon vill ha tillbaka honom när hon fått se honom sitta och skryta om alla brudar han pippat i tv. Skit samma om han verkligen gjort det, han skryter ju om det ändå. :wtf: Jag hoppas verkligen hans barn är så små att varken de eller deras kompisar tittar på farmen, herregud så pinsamt om man hade fått höra sin pappa prata så när man var liten.

Håller med om dina tre favoriter. Hasse och Inger känns okej också.

Att älska sina barn och att älska sina barns mamma är INTE samma sak för att återkoppla även till den diskussionen. Tror ju säkert hon vill ha tillbaka honom när hon fått se honom sitta och skryta om alla brudar han pippat i tv. Skit samma om han verkligen gjort det, han skryter ju om det ändå. :wtf: Jag hoppas verkligen hans barn är så små att varken de eller deras kompisar tittar på farmen, herregud så pinsamt om man hade fått höra sin pappa prata så när man var liten.

Ja dom är mer värdiga än dom andra fyra som jag verkligen inte vill ska vinna :)

Nejfy! Jag hade då inte velat ha tillbaka någon som pratar/ beter sig som honom, hade nog bara känt mig äcklad. Och som barn hade jag inte varit direkt stolt O_o
Sen kan man väl sakna någon och ändå pippa rundor mm, det är liksom inte samma sak. Men att säga att man vill ha tillbaka någon och göra så, nejtack!

Jag hoppas Alexander väljer Syliane som andrekämpe!
Jag tycker folk som är typ 30 år men beter sig som 5-åringar på dagis "min bästis blablabla, vi farm-lovar oss blabla", gott kan få sig en beta. Hon verkar ju seriöst tro att Alex gillar henne, men han försöker (med all rätt) bli segrare.

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
398
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 121
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
3 022
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31