Farmen Norge!

Vart tog alla andra Farmen Norge-fans vägen?
Nu är finalen nära!
Jag gillade verkligen tävlingarna som var igår, väldigt rättvist och samtliga hade med livet på gården att göra.
Amalie rodde ju helt fel, såg lite roligt ut ett tag.
Jag tycker att alla är värda att vinna, men håller mest på Halvor tror jag. Han har anpassat sig väldigt mycket, samtidigt tycker jag även mycket om Amalie och hennes sätt att vara under fspelets gång. Hon har spelat spelet riktigt smart och snyggt, även då det gått rejält i motvind för henne själv. Eunike har varit sig själv hela vägen och varit ärlig och fin med djuren, samt varit en frisk fläkt.
 
Senast ändrad:
Farmen Norge och Sverige är som natt och dag´och det är inte till Sveriges fördel. De får verkligen kämpa och ja alla är verkligen värdiga vinnare. Jag gillar inte Amalia och ser hellre de andra i final men klarar hon sig dit så är hon värd det :)
 
Farmen Norge och Sverige är som natt och dag´och det är inte till Sveriges fördel. De får verkligen kämpa och ja alla är verkligen värdiga vinnare. Jag gillar inte Amalia och ser hellre de andra i final men klarar hon sig dit så är hon värd det :)
Ja, alla tre har varit duktiga.
Varför gillar du inte Amalia? Jag tycker att hon har jobbat på väldigt bra, likvärdig Eunike i min värld. Men Halvor är ju en riktig kämpe, en klass för sig.
 
Lägga ner eller inspireras av Norska farmen. Årets Svenska deltagare hade inte klarat ett enda av uppdragen i norska farmen om man nu inte klonat Norrmannen och en knapp handfull till.
Ja, hur tänker TV4 när dom tar in deltagare som är livrädda för djur och knappt vet hur man knyter skorna?
Det där torpet var dessutom fallfärdigt, helt annan klass och prouktionsidé på Norges Farmen.
 
Ja, hur tänker TV4 när dom tar in deltagare som är livrädda för djur och knappt vet hur man knyter skorna?
Det där torpet var dessutom fallfärdigt, helt annan klass och prouktionsidé på Norges Farmen.
Den svenska versionen borde kallas torpet och inte farmen, den spelas inte in på en farm utan ett torp. Levnadsförhållandena är direkt sunkiga och då menar jag inte tekniska bekvämligheter utan rätt och slätt möjligheten att hålla det rent och ha vettiga sängkläder. I farmen Norge så lever det enkelt men slipper snuskiga täcken och har tillräckligt med tallrikar och bestick.
 
En mycket bra serie som Norge ska ha högsta poäng för. Vinnaren var mycket väl värd segern. Finalen var mycket bra och rättvis där dom fick visa vad dom hade lärt sig.
 
Jag har spänt tittat in i slutet, men tyvärr inte varit på Buke av olika anledningar...
Måste säga att jag höll på tjejerna, främst Camilla men har ändå hela tiden tyckt att Halvor är den självklart mest värdiga vinnaren :p
Otroligt bra program, kommer att följa det även nästa säsong, medans Farmen Sverige knappast får mig att titta...
T o m Farmen VIP är ju bättre, vilket jag inte trodde från början
 
Jag har spänt tittat in i slutet, men tyvärr inte varit på Buke av olika anledningar...
Måste säga att jag höll på tjejerna, främst Camilla men har ändå hela tiden tyckt att Halvor är den självklart mest värdiga vinnaren :p
Otroligt bra program, kommer att följa det även nästa säsong, medans Farmen Sverige knappast får mig att titta...
T o m Farmen VIP är ju bättre, vilket jag inte trodde från början
Kommer det en till säsong av farmen Norge? När då? Längtar redan!
 
Jag har spänt tittat in i slutet, men tyvärr inte varit på Buke av olika anledningar...
Måste säga att jag höll på tjejerna, främst Camilla men har ändå hela tiden tyckt att Halvor är den självklart mest värdiga vinnaren :p
Otroligt bra program, kommer att följa det även nästa säsong, medans Farmen Sverige knappast får mig att titta...
T o m Farmen VIP är ju bättre, vilket jag inte trodde från början
Farmen VIP är ju riktigt rolig. Sedan sägs det ju att Vincent är där och hjälper dom mycket mer än i vanliga fall. men men det gör absolut inte serien sämre.
 

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 658
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 042
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Jag känner mig som en överväldigad förstagångsförälder (inte för att jag har barn..) och att jag är i behov av lite stöd i hundägandet...
Svar
1
· Visningar
931
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp