Bukefalos 28 år!

biffen

Trådstartare
Nu vill jag se bilder på era fåtöljer o inspireras!

Letar en modell till "läshörnan" men inte riktigt bestämt mig för hur den ska se ut eller i vilket slags tyg den ska vara.
Vill inte ha skinn, och gärna stor och mysig modell att krypa upp i..
 
Sv: Fåtölj!

En sådan här har vi:

fatolj.jpg


Himla skön och mysig, så pass att jag numera har mitt permanenta kontor där. :o
 
Sv: Fåtölj!

Kanske inte riktigt vad du var ute efter.. Men vi har en sån här
19487_PE104774_S4.jpg

+ fotpall. Skojar inte, den är helt underbar!:love:
 
Sv: Fåtölj!

Åh herregud vilken gräslig skapelse! :eek:
Men ser rätt bekväm ut iofs ;)

Nirak
 
Sv: Fåtölj!

Jag täcker över den med ett påslakan (som hunden sedan drar bort). :angel: Nej, den är inte snygg alls ö.h.t. Köpte den för att den var bekväm, billig, och för att behovet fanns.

(Den vita kudden hör inte till fåtöljen egentligen.)
 
Sv: Fåtölj!

Den ser dödligt skön ut! Min mormor hade något liknande, jättedjup och bred (måste varit 1,5 sits), grön - den var inte så snygg, men helt underbar!
Antar att såna där är svåra att klä om också.
 
Sv: Fåtölj!

sån där ska vi va, men i tyg...betsa träet och sen köpa en fotpall. Trodde inte de var sköna ?..men eftersom vi redan har en så satsar jag på att använda den i nya lägenheten.
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
516
Senast: MiaMia
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Otherside
·
Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
8 729
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bilsätesskydd
  • Barmarksdrag/canicross
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp