Det är ett i gyllene tidsspann mellan omogen och ammoniakstinkande som man måste moffa i sig den!![]()
Med min rabarbermarmelad som sällskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett i gyllene tidsspann mellan omogen och ammoniakstinkande som man måste moffa i sig den!![]()
Kavring med havarti. Eller Vesterhavsost. Eller chäääävre. Eller ost. Jag älskar ost.Vilken ost har bukefalisterna på sina smörgåsar?
Är sugen på att prova något nytt och tar gärna emot tips![]()
Kavring med havarti. Eller Vesterhavsost. Eller chäääävre. Eller ost. Jag älskar ost.
Vilket sammanträffande, här sitter jag och sambon just och äter traditionell fredagsmiddag: brie, agur (och ytterligare en krämig ost jag glömt namnet på), kex och hemlagad rabarbermarmelad!Med min rabarbermarmelad som sällskapjag har tom fått särbon som påstår sig hata tillagad rabarber medge att St Agur med min marmelad är lite lätt orgastisk.
Vilket sammanträffande, här sitter jag och sambon just och äter traditionell fredagsmiddag: brie, agur (och ytterligare en krämig ost jag glömt namnet på), kex och hemlagad rabarbermarmelad!
Enbart via t ex föreningsförsäljning. Faktiskt den bästa cheddar jag ätit.
Den är fantastisk på pizza!Älskar Boxholms chiliost![]()
Tack vare din recension har ett lokalt hockeylag nu fått en beställning.![]()
Vilken ost har bukefalisterna på sina smörgåsar?
Är sugen på att prova något nytt och tar gärna emot tips![]()
Äntligen någon mer som inte gillar Grevé och Herrgård! Jag har kommit fram till,efter många år, att jag inte gillar ostar som beskrivs som "nötiga", som Grevé och Herrgård.På smörgås tycker jag bäst om lagrad präst eller cheddar. Gillar inte grevé eller herrgård, jag vet inte vad det är men jag kan inte med dem. Boxholms chiliost är ju helt fantastisk också.