Bukefalos 28 år!

Fel på färgkodningen

Mammas

Trådstartare
Jag har haft lite problem med att färga texten i mina inlägg de senaste dagarna. Det gäller inte alla färger, bara vissa.

Om jag vill färga vissa ord i en text, inte hela stycket går det bra första ordet, men när jag markerar nästa ord och klickar i färgen då blir det fel.

Exempelord ett och två.

Nu färgade jag först ett, sedan markerade jag två och klickade på den då förvalda röda färgen där uppe. Om jag istället går in på färgpaletten och väljer den igen blir det rätt. Det är samma sak med SeaGreen, men Lime och Red fungerar utan problem. Övriga har jag inte testat.

Förklarar jag så att det går att förstå vad jag menar? :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 342
Senast: geting
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 238
Senast: Habina
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 587
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 583
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp