Bukefalos 28 år!

O, allvetande buke. Hunden väckte mig (45 år) i natten och ville gå ut. Jag hade druckit en del Mer innan läggdags. Känner att jag är superkissnödig, men hunden vill ut, så vi tar hissen tre tr ner och han kissar ute, vänder direkt. Känner hur jag blir mer och mer kissnödig och i hissen upp kan jag inte hålla emot, typ halva urinblåsan töms i hissen. Ridå!!! Torka, städa och sedan kissa resten på toaletten. Som tur är är det natt, så ingen ser. Mycket kiss kom i hissen. Inga bakomliggande sjukdomar. Absolut ej uvi.

Kommer jag att ska börja med blöja och flytta till hem nu? Vågar jag mig till jobbet? Måste jag gå med ombyte när jag går ut. För att inte tala om, kan jag kissa på mig vid möten etc?
Någon mogen med erfarenhet som kan muntra upp!
Har inte hänt förut.

vänligen
Rtf
 
Olyckor händer så jäkla lätt. Du behöver ingen blöja om du inte har slappa muskler.

Du måste ha kännt att de gör ont i urinblåsan då den är jättefull

Tips gå på toa innan du är ute och går med hunden nästa gång när du är kissnödig
 
Tack @myzzan! Blir lite nervös och ser hur jag kommer att kissa på mig hädanefter på jobb, undervisning, möten osv. INTE kul!
 

Liknande trådar

Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 541
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag vill sticka en tröja, av tunt ullgarn (inget tjockt "chunky"), enkel och spikrak, inget mönster, inga konstigheter. Lös passform...
Svar
15
· Visningar
652
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Hur får man den att sluta visas över hela skärmen? Vilket otyg. Har stängt av allt utom just att få dem (för det vill jag ju) överallt...
Svar
7
· Visningar
567
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
557
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp