Film hjälp!

V

Vertigo

Jag hade tänkt redigera lite film på datorn men som vanligt så verkar inte datorn vilja förstå va jag menar...:smirk: Hur som helst så har jag en JVC kamera modell GR-D20 och till den en firewire som jag kopplat till datorn... Nu till problemet...

När jag trycker på "fånga film" (eller vad den nu heter) så står det bara att ingen enhet kunde hittas...

Någon som kan ha minsta aning om vad som är fel?

Ytterst tacksam för svar!!!!!
 
Sv: Film hjälp!

hur lagrar kameran filmen då? på ett minne eller på band?

den borde ju enl hur allting borde funka enl mig som inte har en eller någon manual till den, dyka upp som flyttbar lagringsenhet i windows.... tittat efter den i den här datorn?
 
Senast ändrad:
Sv: Film hjälp!

Japp.. det händer ingenting... trodde det var glapp men det var det nog inte...

Det lagras på band
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 234
Senast: alazzi
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
20 997
Senast: LenaH
·
IT & mobiler Jag behöver byta upp mig på videokamerafronten. Har idag en drygt 7 år gammal kamera från Canon som visserligen fungerar väldigt bra men...
Svar
6
· Visningar
1 538
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Finns det vettiga videokameror för max 3.000:-? Fick den summan i 30 års present av familjen & släkten igår när jag fyllde år, bad om...
Svar
10
· Visningar
1 275
Senast: hajo79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp