Bukefalos 28 år!

Film + tidningsnotis med Vitnos!

snurpe

Trådstartare
För de som har senaste numret av Kattliv finns Vitnos med på sidan 10 :)

Sen har jag gjort en liten film om min lilla fröken :) För de som inte kan se rekommenderar jag er att gå in här och klicka på <filmer>. Det kan vara så att ni saknar en divx-codec och där finns instruktioner för hur du lätt och gratis tar hem en. Om ni ändå inte kan se, vet jag faktiskt inte vad ni ska göra. Filmen är ihopklippt med hjälp av Movie Maker och ibland strular det då för några har jag förstått :crazy:

Vitnos alldeles egen film

Lite skillnad från när hon kom va? Hon är fortfarande lite rädd att sitta i famn som synes, men det är inte så många gånger hon suttit i famnen ännu.

/snurpe
 
Sv: Film + tidningsnotis med Vitnos!

putt :angel:

48 som tittat men ingen som skriver? Så ful kisse? ;)

/snurpe
 
Sv: Film + tidningsnotis med Vitnos!

Såg artikeln i tidningen..
Jättebra skrivet och vilken solskenshistoria..
Vilken tur Vitnos har som fick en sån bra matte som du :)

Fin film också!
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 689
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kvällens laguppställning blev samma som förra veckan: Dunja (fina mörkbruna fröken långöra) och Sahara (det frissiga kraftiga fuxstoet)...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Min son är diagnostiserad med asperger samt selektiv mutism, högfungerande och väldigt intelligent. Kommer troligen blir lite rörigt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 366
Relationer När jag var mindre hängde jag i ett stall och vi var ett sammansvetsat gäng, mellan 3-10 pers under årens lopp. Vi hittade på massa...
Svar
7
· Visningar
2 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp