Bukefalos 28 år!

M

Matilda_o_Bonita

Kan någon förklara för mig hur man lägger upp en video som en länk på en hemsida? Filmen är på 118 mb och det finns gott om plats kvar på sidan. Använder programet Frontpage. Så länge man kollar på filmen genom frontpage så funkar det, men sen när man publiserar sidan och klickar på länkar funkar det inte.
 
Sv: Film

Är troligen för sidan tror du ska streama den (Kör den på plats) och en 118 MB det tar tid innan den startar :)
 
Sv: Film

Håller med Laban! Om du skall ha en så stor film så lägg den så att folk kan ladda ner den i fall de har möjlighet
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
714
Senast: Tuvstarr
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Myrten
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 834
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 166
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp