Filmer och serier med feel good-tema!

Heart of Dixie kan jag också varmt rekommendera. Den är perfekt för ändamålet.

Sen har jag precis börjat kolla på Girl boss på Netflix. Har bara sett två avsnitt men tror den skulle kunna passa bra.

Fortsätter vi på Netflix utbud så har du även La la land, Serena och the Crown.
 
(Skriver man ens så? Feel good tema känns ju helt fel. Feelgoodtema blir ju konstigt?)

Jag älskar mörka och spännande serier men jag är i nån fas där jag inte bara orkar med allt mörker? Orkar inte med folk som dör på löpande band, mord, elände och sorg. Min hjärna orkar inte riktigt med avancerade upplösningar och mystiska ledtrådar heller. Sååå jag vill ha tips på bra feel good-serier och filmer! Sex education såg jag nyss och jag gillade den skarpt! En annan goding jag nyss sett om är Notting Hill så ja, det ligger på den nivån. Lättsmält som en kopp varm choklad ska det vara.

Har ni några bra tips? :)

Entourage, både serien och filmen. Och Sex and the city-filmerna. Vill du se svensk film så är All Inclusive ett tips. 😊
 
(Skriver man ens så? Feel good tema känns ju helt fel. Feelgoodtema blir ju konstigt?)

Jag älskar mörka och spännande serier men jag är i nån fas där jag inte bara orkar med allt mörker? Orkar inte med folk som dör på löpande band, mord, elände och sorg. Min hjärna orkar inte riktigt med avancerade upplösningar och mystiska ledtrådar heller. Sååå jag vill ha tips på bra feel good-serier och filmer! Sex education såg jag nyss och jag gillade den skarpt! En annan goding jag nyss sett om är Notting Hill så ja, det ligger på den nivån. Lättsmält som en kopp varm choklad ska det vara.

Har ni några bra tips? :)


Disenchantment - om du gillar The Simpsons så funkar denna.

Big Mouth - vulgär och rolig, se ovan.

Jag testade Unbreakable Kimmy Schmidt men tröttnade ganska snabbt. Hörde väldigt mycket gott om den så tja, du kan ju testa om se om du gillar den.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Hyra ut rum i lgh?
  • Boräntorna

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp