Filmer och serier med feel good-tema!

Everything Sucks! tycker jag var fin och lagom feelgood tonårsdrama. Även Atypical.
Mer rena komedier New Girl och Brooklyn 99
Jane the Virgin, men där är lite sorgliga delar också.

Har inte sett One day at a time men hört mycket bra om den och tycker den verkar passa in.
 
Repeterar en del från tidigare, men mina lättittade favoriter:

the good place
Jane the virgin
girl boss
new girl
fundamentals of caring
Brooklyn 99
 
Tusen tack för alla tips! Hade helt glömt bort att jag startat tråden i mina feberyror..

Plöjde igenom Derry Girls igår och älskade den jag med! :love: :D Ska kika på resten också!
 
Tusen tack för alla tips! Hade helt glömt bort att jag startat tråden i mina feberyror..

Plöjde igenom Derry Girls igår och älskade den jag med! :love: :D Ska kika på resten också!
Jag klarade bara 2 eller 3 avsnitt av Derry girls innan jag fick för mycket ångest för att kunna fortsätta. När de ska städa chippyn men nallar på spriten och eldar upp gardinen blev för mycket helt enkelt.

Likadant med sick note.
 
Jag klarade bara 2 eller 3 avsnitt av Derry girls innan jag fick för mycket ångest för att kunna fortsätta. När de ska städa chippyn men nallar på spriten och eldar upp gardinen blev för mycket helt enkelt.

Likadant med sick note.

Har lite svårt med humorserier annars. Modern family klarar jag inte av, har sett ett par avsnitt men nää det är ingenting för mig. Sick note har jag inte sett än men får väl ge det en chans!
 
@Wysiwyg Jag kände som du häromdagen och såg Tangled, vilket var perfekt! Funderar på att se om den igen. 🙄 Nu har jag ju den här tråden full med tips också. 😃
 
Fel slut då? Jag blev iaf inte glad. Jag tänker ju att det ska vara positivt när det räknas som ”feel good”?
Jamen du får ju sätta en spoilervarning eller nåt. Nu vet ju alla som ser det inlägget att den serien har ett assorgligt slut. Kan ju va trist att veta om man tittar på serien?
 
Jamen du får ju sätta en spoilervarning eller nåt. Nu vet ju alla som ser det inlägget att den serien har ett assorgligt slut. Kan ju va trist att veta om man tittar på serien?

Nä, jag skrev inget om sorgligt? Jag skrev att det var hemskt. Men fel är kanske mer rätt ord, för det är ju min tolkning av serien, jag ville ha ett annat slut helt enkelt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp