Bukefalos 28 år!

Finns det auktoriserade tränare i Akademisk ridning?

:D :D hur seriös är en fjolla som skaffar ett alias bara för att skriva det?
Du ska se när jag tar fram dom vässade sporrarna, det är grejer. Då går det fort.
 
Alldeles riktigt i mina ögon.
I mina ögon med, men visst kan jag se varför det kritiseras också - det bästa sättet är det kanske inte? Men det bästa utifrån vilka förutsättningar som finns, tycker jag.
 
Det är alltid svårt att uttrycka sig riktigt. Jag tycker som du/ni att det inte är någon mening att träna i obalans. Men ofta skriver folk som ska börja med barock på ett sätt som får mig att tro att de tror att AR=skrittarbete-punkt. Därför ville jag bara skjuta in ett litet inlägg om att det inte är målet med ridningen.mvh/T_B
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 584
Senast: Fiorano
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 334
Senast: LiviaFilippa
·
Western Några frågor gällande westernridning som tävlingsform (från en som har noll koll...): Är det indelning i klasser med olika...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Ramona
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 810
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp