Bukefalos 28 år!

Finns det någon synsk person på Buke?

Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Hm..garderoben är genomsökt då jag befarade just det..men det finns inte där ej heller bland tvättkläder.
Kan klädesplagget vara på något annat ställe än hemma tro?

Tur att man inte ens minns vad man hade på sig när man hade halsbandet sist..känns omöjligt att hitta saker ibland :D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jag saknar ett halsband, mannen i mitt liv, två basister och lite tur för en gångs skull.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Kl

Jag saknar min hälsa. Jag skulle så gärna få vakna och slippa ha ont och kunna springa, hoppa och gå en långpromenad. Den som hittar min hälsa får 20000 kr i hittelön, om du hittar den till i morgon så kan jag ta lån på mer om du vill.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

:D
Hmm byrålåda och tyg. Den enda byrå jag har är med den jag har trosor. Har jag lagt det bland trosor och strumpor :o
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Lånar...

Och jag letar efter min ägarbyteslapp till min islandshäst. Blir galen, letat och letat...

Nu fixar det sig ändå, men kan inte släppa att jag inte hittar..
Passet har jag, plockade ur lappen för ett tag sedan. Sen la jag fram den och tänkte, lägger den här...
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

kl

Hänger på frågan och undrar var mitt Visa-kort är. Så praktiskt. Nu slipper jag spärra det :).

Det är svart och orange och besitter mitt namn i versaler. Plus en massa siffror.

//TPF

Jag vill också hitta athenas Visa-kort, helst innan hon spärrar det! Om någon kan se en inre bild av hur hon slår koden är det ett plus. ;) :angel:
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

:banana::banana:
Hittat halsbandet!!:)

Det låg inte i nån byrå men i en ficka. Hade lagt det i min beiga skinnjacka.
Tur det inte kommit bort iaf.
Hoppas ni andra hittar vad ni söker. Börja med era fickor ;)

Mimi hade lite rätt för hon frågade om något hundtandsmönstrat och jag har en handväska med ett liknande mönster intill jackan.
 
Senast ändrad:
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Grattis!

Det var inte möjligen så att fickan var fodrad med tyg?
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Lånar...

Och jag letar efter min ägarbyteslapp till min islandshäst. Blir galen, letat och letat...

Nu fixar det sig ändå, men kan inte släppa att jag inte hittar..
Passet har jag, plockade ur lappen för ett tag sedan. Sen la jag fram den och tänkte, lägger den här...

Åh, och jag saknar registreringsbeviset på min häst! Det har varit borta i över 6 år nu. :cry:
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

KL

Någon som kan hjälpa mig att hitta en ring jag har blivit av med? En ring med hjärtan på, fick den av pojkvännen så saknar den mycket även om den inte är så värdefull pengamässigt
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jag vill också hitta athenas Visa-kort, helst innan hon spärrar det! Om någon kan se en inre bild av hur hon slår koden är det ett plus. ;) :angel:

Jag kan översända en bild av koden (den är enklare än du tror!) om du bara fixar fram kortet?
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Åh jag vill också hänga på! Jag har vänt upp och ner på huset två gånger om i jakt på min armbandsklocka men jag hittar den banne mig ingenstans... jag har även letat ute i hönshuset och i sadelkammaren för säkerhets skull men den är BORTA! Jag är helt säker på att jag höll i den dagen innan jag började leta. Men var tusan la jag den??

Det är en liten urtavla, ungefär lika stor som en enkrona och med vitt läderarmband.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jag söker mitt kontokort och körkort om någon kan hjälpa mig med det:-)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 283
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 896
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 612
Senast: Habina
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp