Bukefalos 28 år!

Finns det någon synsk person på Buke?

Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

kl

Behöver hjälp!
Tappat bort en bilnyckel till en vit volvo 940.
La den igår i hallen på en sko-skåp och imorse kunde jag inte hitta den.
Sambon och jag har letat igenom hela lägenheten, men ingen nyckel!!!!:cry:
Satan!
Nån som vet?
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

kl

Har inte hittat Visa-kortet än. Funderar på att spärra det faktiskt.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jobbigt! Jag skulle spärra det om jag var du.

Jag har fortfarande inte hittat bilnyckeln!!!!!:( Smått panik!
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Självklart. Så arbetar alla vetenskapsmän - för fram en teori, kontrollera om den stämmer. Gör den inte det måste man ju ha en ny teori och jobba vidare. ;)
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Alltså... :angel: inför mitt inre ser jag att elementet finns i NÄRHETEN av skoskåpet. Om det finns bakom eller bredvid skoskåpet, det är min mediala förmåga alldleles för klen att avgöra. ;)
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Förresten, jag tar tillbaka mitt tidigare inlägg. Sjöbergas svar var mycket bättre!
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jag har ett skoskåp men jag har rotat igenom hela! Men jag hittar det inte!:( Får leta där igen!
Det var ju på skoskåpet som jag lämnade nyckeln...
Återkommer!
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Bakom skoskåpet, mellan vägg och skoskåp alltså.
Eller om det finns ett element nära skoskåpet: mellan vägg och element.
Bergsäkert tips!
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Har letat ÖVERALLT!
Ni har givit mig UNDERBARA tips, men det "tråkiga" svaret blir att min syster hade fått med sig nyckeln:p
Dock så har jag ett element vid mitt skoskåp och det var där jag la nyckeln sist, så det var väl det ni såg!:D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jamen, nu har du ju redan svarat i vårt ställe... Det är ju vi synska som ska säga att vi såg elementet pga att det var där du lade nyckeln först!:D

Well well, det viktiga är ju att nyckeln kom till rätta. Hurra för det!

(Förresten, lade din syster nyckeln på/vid elementet hemma hos sig också?)
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Ja precis!:D

Vart min syster la, har jag ingen aning om. Men hon har byrå precis innanför dörren som jag antar att hon la nyckeln på:)

Skönt att nyckeln är i rätta händer nu i alla fall!:D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Självklart. Så arbetar alla vetenskapsmän - för fram en teori, kontrollera om den stämmer. Gör den inte det måste man ju ha en ny teori och jobba vidare. ;)

Där satte du huvudet på spiken!

Synd att ett så roligt exempel är så fruktansvärt opedagogiskt att jag ändå inte kan använda det när jag undervisar! :D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

KL
Saknar sedan många år ett guldarmband.

Jag är vrålsynsk; jag hade bara lite otur förra gången jag spådde. Men nu, på andra försöket, har jag fått bättre koll på min mediala förmåga:

Guldarmband finns i guldsmedsaffären!
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

*kl*
Hakar också på här, med något jag letat som en galning efter i flera år..
Fick en riktigt fin plastrongnål av mina farföräldrar för länge sedan, väldigt enkel med en stor pärla på. Denna har varit försvunnen i ungefär tio år, saknar den ordentligt så kan någon hjälp mig att hitta den är jag evigt tacksam:-)!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 283
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 896
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 612
Senast: Habina
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp