Bukefalos 28 år!

Finns det någon synsk person på Buke?

Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Hoho någon som ev kan hjälpa mig??'


Har panik över att nyckeln till mitt jobb är borta!
Är säker på att jag la den på min svarta bokhylla men den finns inte där, jag har letat överallt!

Det är en stor silver nyckel med ett grönt band på!
Måste fram innan jag ska till jobbet idag! :S
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

KL

Måste man tidigare ha ägt det man saknar?
Jag saknar nämligen ca 2 miljoner kronor. De har aldrig varit i min ägo, men jag skulle gärna vilja att de hittade till mitt konto. Skulle någon lyckas hitta 3 miljoner till efter det så kan jag ta dem med :)
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Hej!

Jag saknar både eget stall, personal som tar hand om sagda stall och inte minst en Valegro i stallet. Sällskap behövs inte letas upp- det har jag redan!

/Lavinia
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

KL

Måste man tidigare ha ägt det man saknar?
Jag saknar nämligen ca 2 miljoner kronor. De har aldrig varit i min ägo, men jag skulle gärna vilja att de hittade till mitt konto. Skulle någon lyckas hitta 3 miljoner till efter det så kan jag ta dem med :)

Nämen, jag saknar samma sak som dig! :D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

kl

Har inte hittat Visa-kortet än. Funderar på att spärra det faktiskt.

Idag har jag faktiskt spärrat det. Har varit borta sen 30 juni så det kändes dags.

Tänker reklamera Bukes synskservice för den funkade ju inte alls!
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Hej lewllan...

har du någon tygpåse åt det mörkbruna hålla hängande inne i stallet så tycker jag du ska leta i den...

Den ser lite grovvävd ut nästan åt jutehållet...

hoppas allt är bra med er och alla hästar.


kramen

MMBetsybabe
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

jag ser ett riktigt gammalt golv med breda springor mellan, kan vara i en hembygdsgård eller liknande,, ett gammalt hus iallafall...

titta där på golvet...


MMBetsybabe
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

du har förmodligen "lånat" ut det till någon som glömt att det är ditt...

eller har du någon mörkgrön(grönt igen, gillar du grönt, hahaha) liten påse någonstans som du bara kommer ihåg så där i förbifarten kanske du ska titta där...

hmmm... det här var knivigt vännen..:)


MMBetsybabe
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

titta i (handskfacket) i en bil som du fått åka med i ....





MMBetsybabe
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

har du någon låda med gamla fina ridstövlar i, lådan verkar var åt det ljusa hållet med något som liknar silkespapper i,,, undanstoppad éftersom du inte kan förmå dig att slänga det,,, titta noga i den lådan... I belive...



MMBetsybabe
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Visa kortet sitter fastkilat i bilen :D

guldarmbandet är kvarglömt hos någon du bodde hos några månader... finns förmodligen i en låda i en gammal skänk eller något liknade, kan till och med vara så att du själv lagt det i en form av keramikskål i den skänken...



MMBetsybabe
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

*kl*
Gör ett sista försök!
Min astmamedicin är helt borta!
Den var helt ny, bara använd någon gång..den kostade dessutom många hundra kronor, och jag måste ha min astmamedicin fort, då jag kan få astmaanfall och har jag inte min medicin då...så vet jag int evad jag ska ta mig till..
Det var en pulmicort!
Snälla vet någon vart den är? MÅSTE hitta den!!
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Finns inte en chans att den ligger i ett handskfack, jag öppnar aldrig sådana - än mindre lägger något där :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 291
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 897
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 626
Senast: Habina
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp