Finns det någon synsk person på Buke?

Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Har tappat bort eller förlagt mitt halsband:cry:

Det är en silverkedja med tillhörande caméhänge. Relifen föreställer en dam som spelar på nåt instrument, tror jag.
Det är ett äldre smycke som jag fått.

Någon som kan ge en hint om vart det finns?

golit har förutsett den här tråden, är synsk och säger att den kommer igen.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

kl

Hoppar in i den här tråden jag med.

Ett par bilnycklar har försvunnit och jag måste ha dom NU.

Jag körde bilen i söndags till affären och stallet och kom uppenbarligen hem igen så nycklarna måste vara här någonstans. Bilen är låst och dom ligger inte inne i den.

Alla jackor är kollade samt alla vanliga ställen där nycklarna läggs samt har jag vänt ut och in på mina väskor.

Jag blir tokig snart :banghead:

Någon som har tips? Var har jag glömt leta?

Jag kunde blivit tokig men jag slapp undan.

Jag tappade inte bort dom utan hade lagt dom där jag trodde. Däremot hade svärfar tagit dom..
Så ja, jag kunde ju letat i evigheter.
Jag blev faktiskt så desperat att jag letade i tvättmaskinen för jag hade tvättat byxorna jag hade då jag körde bilen.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Har råkat ut för detsamma. Hittade inte bilnycklarna! Letade ÖVERALLT! Ute, inne, i källaren, ÖVERALLT!
Ringde folk som hade varit hemma hos oss och alla sa nej, vi har inte fått med nån nyckeln.
Tillslut ringde syrran och sa att hon råkat fått med den hem:banghead:
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Sånt är så jävla irriterande. Här vet man var man lagt dom och sen tror man att man börjar bli senil :D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Ja, men verkligen:eek: Jag VISSTE ju att jag lagt dem där jag lagt dem:eek:
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

golit har förutsett den här tråden, är synsk och säger att den kommer igen.

:up::up:


Letade överallt idag efter en jäkla blå större typ hårknäppe. Det fanns ju ingenstans:meh: så fick nöja mig med en klädnypa:cautious:
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

*KL*

Rolig tråd! Mindre roligt när saker försvinner...

I fredags kväll lade jag fram min glasögon + solglasögon på köksbänken för att jag inte skulle glömma någon av dom och dessutom slippa leta glasögon kl 6 på morgonen.

Skulle sitta i sekretariatet hela dagen så glasögonen va ett måste!
Går och lägger mig och det sista jag gör är att kolla att glasögonen ligger på plats.

Lördag morgon är glasögonen puts väck men solglasögonen är kvar...

Har fortfarande inte hittat dom.


Någon som kan se var dom är??
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

KL

Och jag letar efter min dosa till internetbanken, dessutom är det bråttom :(
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

KL

Och jag letar efter mitt Sims 3 husdjursexpansionen. Jätteviktigt...eller inte...men det vore roligt att spela det igen. Har letat i ett par månader nu, men nä, ingen lycka än så länge.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Kollat bland underkläderna?

kl
Någon som kan "se" vart mina hörlurar till telefonen är? Tappade bort dem i lördags och jag kan inte motionera ute utan dem :(
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Kollat bland underkläderna?

kl
Någon som kan "se" vart mina hörlurar till telefonen är? Tappade bort dem i lördags och jag kan inte motionera ute utan dem :(

Har du kollat igenom träningskläderna, eller är dom redan tvättade?
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jag har tappat mitt goda humör, är det någon som vet var det är? :wtf:
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jag hittar fortfarande inte mitt Sims 3 husdjur :cry::arghh:
Nu har jag vänt ut och in på två bokhyllor samt letat igenom diverse lådor, men ingen lycka. Och så ser jag alla roliga bilder från folk som spelar just det i sims-tråden i övrigt här på buke :(
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Eftersom jag är så bra på det här (se inlägg 107!) ;), så ska jag utöva min mediala förmåga ytterligare en gång. Jag vet ju dock inte vad Sims är för något eller hur det ser ut:confused:, men en spåkvinna ska väl klara sånt ändå...

Om en Sims ska ligga i någon typ av fodral, så ligger just detta Sims i fel fodral. Om en Sims inte har ett fodral, så ligger det i något annat som det inte hör hemma i. :D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Ok, jag tillägger: Sims 3 är ett datorspel, där fodralet ser ut såhär:
the_sims_3_husdjur_expansion.jpg


Hittar inte fodralet heller, men vi har en hel höööög med dvdfilmer som jag kan roa mig att gå igenom när jag har tid, dvs typ när jag gått i pension :D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jag tänker bara på vart jag har mitt:pBakom där spelen i vanliga fall ligger?

kl
Hittade mina hörlurar:banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 556
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 598
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 177
Senast: Habina
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 707

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp