Finns det någon synsk person på Buke?

Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Har tyvärr inte hittat den...har peppar peppar inte fått nåt anfall än..:)

Wihooo, den har varit borta flera månader och jag har vänt upp och ner på hela huset, men idag hade vi storstädning, och det låg en liten apotekspåse under min byrå..och där i låg den!!! :D

då får ni kolla upp mig, vem är personen som vakar över mig, känner någons närvaro :)

Känner detsamma.. känns verkligen som att jag aldrig är ensam, någon är alltid med mig:love:

tror det finns nån därute, men ibland kanske det är bara inbillningar, men känns som att de skulle vara en mansperson. vet dock inte vem det skulle kunna vara.

helt klart är det dock nån som vakar på mig. har varit med om två bil"olyckor" som kunnat sluta i dödligt utgång, 1. fick sladd på 80 väg mitt i vintern och sladda över i mötande fil och ner i diket. inte en skråma på mig eller bilen. 2 min senare kom de trafik i den filen
2. en verkstad glömde att skruva fast styrleden tillbaka på bilen, den låg på sin plats men utan bulten. körde ca 200 km innan den lossnade då jag bromsade in för att köra ut på större väg. färdades dagligen på motorväg 30 km.

Lustigt att tolka att råka ut för bilolyckor som att någon vakar över en... :p Varför såg inte denne någon till att du inte fick sladd öht och att alla grejer skruvades fast i bilen?

Lustigt att tolka att råka ut för bilolyckor som att någon vakar över en... :p Varför såg inte denne någon till att du inte fick sladd öht och att alla grejer skruvades fast i bilen?

Ödet? Varför finns vi till överhuvudtaget? Den frågan finns det heller inget naturvetenskapligt svar på på och kommer antagligen heller aldrig att finnas. Man måste skilja på det som är andliga och själsliga frågor och det som hör hemma inom naturvetenskapen.

Någon som kan se vart jag har lagt min gröna pärm där jag har sparat min pålles alla viktiga papper sen -96?

Vill verkligen hitta den.... :crazy:

Ödet? Varför finns vi till överhuvudtaget? Den frågan finns det heller inget naturvetenskapligt svar på på och kommer antagligen heller aldrig att finnas. Man måste skilja på det som är andliga och själsliga frågor och det som hör hemma inom naturvetenskapen.

Naturvetenskapligt svar? :confused: Jag kommenterade på att personen fick två bilolyckor till något positivt, en mer pessimistiskt lagd människa skulle kunna tolka det tvärtom, att "någon" försöker förstöra för en eftersom man hamnar i livsfara flera gånger.

Jag saknar ett kuvert, det innehåller papper från div premieringar och även en stamboksföring på mitt äldsta sto Borghild.

Jag vet att det ligger på ett bra ställe men hittar inte endå =(

*kl*

Min sambo har lyckats tappa bort nyckeln till firmabilen. Vi har letat som idioter både i bilen, i huset och i verkstan men hittar den inte.
Vore väldigt underlättande om den kom till rätta så vi slipper byta ut hela låsanordningen på bilen.
Nyckeln är en vanlig bilnyckel med svart plast med ett vw märke. Sitter inte på någon ring.

:bow: på förhand

KL.
Kom att tänka på denna tråden när jag nyss gick ute och frös när jag gav hästarna hö .... :idea:

Var är mina militärtermobyxor !!?? :confused:

Jag blir inte klok på hur dom bara har försvunnit .. ska jag behöva klara en vinter till utan dom ? Både sambon och jag letade som tokar i vintras ..

Blanda nu inte ihop dom med de jag köpte som ersättning förra året , dom vet jag var dom är , bra dom också , men inte lika bra.
Köpta på ÖB , och absolut de bästa jag någonsin haft !

KL

Jag saknar kartongen med vantar och mössor...det börjar bli dags för den nu. Har letat men inte hittat. Hittar jag den inte blir det korta promenader för hundarna - eller inköp av nya för mig.

KL

Jag saknar min cykel, orange damungdoms variant av Crescent som jag haft i 15år men inte nu längre:( Dumma tjuvar.

Mellan sätena i bilen. Du tappade det där när du tankade. Leta noga, du måste dra bak Sätet för att hitta det. ;)

Edit: oooj gammalt inlägg, men säkert spot on!

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
3 089
Senast: Amha
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 625
Senast: Gabby_Ossi
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har... 2
Svar
26
· Visningar
4 024
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 924
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden