Finns det någon synsk person på Buke?

Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

De ligger i en vit plastpåse från att du hade dem med dig nånstans. Påsen hänger tillsammans med andra kläder/kassar så det är svårt att hitta den!

Försöker vara lite synsk här :p
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Åhh Tack , ska ut och leta i ladan ( stallet ) och magasinet !
Det hade jag inte ens tänkt på , vi har letat inne i huset.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Ok , det är inte omöjligt alls !
Då jag alltid har med mej termobyxor , extra jacka , mössor , vantar osv , osv ..
i bilen vintertid , då jag alltid tror jag ska frysa halvt ihjäl :grin:
Detta tillsammans med aprilmajs svar , gör att jag nog borde kolla även brorsdotterns stall , och även hemma hos övrig familj.

Tack !
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Menar att jag råkat ut för två bilolyckor som kunnat ha dödlig utgång och jag inte fått en skråma, det får man väl kalla tur. Samma sak då jag fastnade med foten i stigbygeln under en terrängtur på en skenande häst. Fick "bara" en spricka i armen
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Ingen som kan se vart min (eller snarare mina för ska ha två pärmar till) kan vara? :D:bump:
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

KL
Jag saknar mina favvojeans som försvann efter att de fått dragkedjan lagad :(
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Måste ju bara uppdatera angående mina favorit thermobyxor som skulle ligga i en vit plastpåse (enligt heidi maria) och i ett ouppvärmt utrymme (enligt aprilmaj) ....
Idag tog sambon tag i letandet igen då jag tjatar om att jag fryser !
I kallgarderoben hittar han dom i en vit plastpåse :D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Bra att du uppdaterar!
Kul att dem låg på stället hon såg!:D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Jag va ju bara tvungen att göra det !
Blev så full i skratt när det stämde :D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Det förstår det!
Så kul att hon skrev också "försöker vara lite synsk":p
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Hjälp sökes:)

Har flyttat till ett hus och tänkte sätta upp en gardinstång på toaletten som hängare.
Men hittar inte hållarna till stången! Letat som en tok. Fick för mig att de låg i en blå Ikea påse eller mindre flyttlåda men icke.
Stången är av rätt kraftig mässing? men spjut i ändarna med trä i mitten.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

*KL*

Jag behöver hjälp med att hitta en klocka. Klockan är spårlöst försvunnen. Det är en kompis klocka och han är helt förstörd över att den är borta. Vart ligger den någonstans? Vi har letat igenom hans lägenhet från topp till tå utan resultat.
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Hittat på den här tråden när jag letar efter någon synsk snäll människa...;) Finns det någon som kan hjälpa mej...? Tävlingssäsongen startat snart för dottern...och vi kommer inte ihåg vart vi lagt hennes älskade " turskärp"...?
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

i en garderob på golvet under andra saker ...jag är inte synsk men det var som poppa upp i mitt huvud just nu :)
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

*kl*

Jag är inte mycket för sånt övernaturligt "tjafs".. Men om någon har sett mina täckbyxor (ja dom med vita färgfläckar på) så hojta till! :D
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

kl

Hoppar in i den här tråden jag med.

Ett par bilnycklar har försvunnit och jag måste ha dom NU.

Jag körde bilen i söndags till affären och stallet och kom uppenbarligen hem igen så nycklarna måste vara här någonstans. Bilen är låst och dom ligger inte inne i den.

Alla jackor är kollade samt alla vanliga ställen där nycklarna läggs samt har jag vänt ut och in på mina väskor.

Jag blir tokig snart :banghead:

Någon som har tips? Var har jag glömt leta?
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Hej!

Någon - synsk eller bara utrustad med sunt förnuft kanske - som kan hjälpa mig hitta mitt armbandsur. Digitalt ifall det spelar någon roll. Jag förla det i söndags när det blev ett akut ärende i ett akvarium och nu är det helt borta. Tycker att jag har letat precis överallt och vet att jag kan ha lagt det på något helt ologiskt ställe i hastigheten...
 
Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

*kl*

Dotterns hårborste är spårlöst försvunnen. En svart med "svinborst". Ungen börjar se ut som ett troll!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 556
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 600
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 180
Senast: Habina
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 707

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp