Finns det någon synsk person på Buke?

Pigalle

Trådstartare
Har tappat bort eller förlagt mitt halsband:cry:

Det är en silverkedja med tillhörande caméhänge. Relifen föreställer en dam som spelar på nåt instrument, tror jag.
Det är ett äldre smycke som jag fått.

Någon som kan ge en hint om vart det finns?

Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

Hehe Mimi har nog fått syn på ett annat halsband som jag har framme på köksbordet:)

Jag tror det ligger ungefär där du kommer hitta det så småningom. Eller så ligger det någon annanstans.

kl

Hänger på frågan och undrar var mitt Visa-kort är. Så praktiskt. Nu slipper jag spärra det :).

Det är svart och orange och besitter mitt namn i versaler. Plus en massa siffror.

//TPF

Kl

Hänger också på om det är okej :)

Jag har mitt älskade tro,hopp och kärlek halsband borta sen länge. Har letat och letat men hittar det inte.
Det är i guld och har en ganska tunn kedja.

Det ligger i ett klädesplagg (dandylinn) som du tagit av dig och halsbandet följde med.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
3 089
Senast: Amha
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 625
Senast: Gabby_Ossi
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har... 2
Svar
26
· Visningar
4 024
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 924
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2