Lorelie Trådstartare 26 Aug 2010 #1 Behöver en bit tyg som är lite grövre, halkfritt, ej töjbart, inte fransar sig och ska det vara svart... Vad ska jag leta efter?
Behöver en bit tyg som är lite grövre, halkfritt, ej töjbart, inte fransar sig och ska det vara svart... Vad ska jag leta efter?
Popcorn 26 Aug 2010 #2 Sv: Finns det något lämpligt tyg? Tycker det låter som något möbeltyg? Hör efter i möbelaffär i så fall.
Sv: Finns det något lämpligt tyg? Tycker det låter som något möbeltyg? Hör efter i möbelaffär i så fall.
T tanten 26 Aug 2010 #3 Sv: Finns det något lämpligt tyg? tycker också det låter som möbeltyg. Jag tipsar om en bra tapetserare!
Sv: Finns det något lämpligt tyg? tycker också det låter som möbeltyg. Jag tipsar om en bra tapetserare!
Lorelie Trådstartare 26 Aug 2010 #4 Sv: Finns det något lämpligt tyg? Tack för tipset! Googlade runt lite, och fick en snilleblixt på vägen, pappa har fuskskinn liggande, så jag tar en bit av det, kommer nog bli perfekt
Sv: Finns det något lämpligt tyg? Tack för tipset! Googlade runt lite, och fick en snilleblixt på vägen, pappa har fuskskinn liggande, så jag tar en bit av det, kommer nog bli perfekt