Finskt Kallblod!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare wonderbaunbabe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 64
  • Visningar Visningar 27 168
Sv: Finskt Kallblod!

Åh, vilken mysig historia! Vilken tur att du kom i rätt tid och kunde ta honom :) Det känns ju som att det var menat att du skulle ha han då, tycker jag :)

Sv: Finskt Kallblod!

Hej.
Jag har ridit en del finska hästar och hade en vän som tävlade med sin häst som är finsk häst.
Tycker väldigt mkt om den rasen, de tål väldigt mkt. Kan användas i det mesta:) och väldigt trevliga i sinnet så länge ingen förstör dem:) jag är väldigt lång så letar själv efter en som är över 160:) finns några få som blir så stora.
gillar grövre typen av hästar och just finskhäst brukar vara lite maffigare, grövre:)

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
451
Senast: Rosett
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: Murray
·
Hundhälsa Ni som har erfarenhet av kastrering av tik - kan ni dela med er lite? Jag tänker på kostnad för operationen, återhämtningstid... 2
Svar
26
· Visningar
1 457
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka