Finskt Kallblod!

Sv: Finskt Kallblod!

Åh, vilken mysig historia! Vilken tur att du kom i rätt tid och kunde ta honom :) Det känns ju som att det var menat att du skulle ha han då, tycker jag :)
 
Sv: Finskt Kallblod!

Hej.
Jag har ridit en del finska hästar och hade en vän som tävlade med sin häst som är finsk häst.
Tycker väldigt mkt om den rasen, de tål väldigt mkt. Kan användas i det mesta:) och väldigt trevliga i sinnet så länge ingen förstör dem:) jag är väldigt lång så letar själv efter en som är över 160:) finns några få som blir så stora.
gillar grövre typen av hästar och just finskhäst brukar vara lite maffigare, grövre:)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 286
Senast: WBanna
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 143
Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
483
Senast: sweep
·
Hemmet Inspirerad av en annan tråd och för att inte trådkapa blir jag lite nyfiken på vad folk har för intressanta och gärna positiva anekdoter...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 073
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp