Resten lät väl bra, men Ketchup på fisken?!Jag brukar köra vitlöksfärskost på bröden, ev ett lager på fisken, ruccola under, ketchup och lite hamburgerdressing på, ev mer ruccola![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Resten lät väl bra, men Ketchup på fisken?!Jag brukar köra vitlöksfärskost på bröden, ev ett lager på fisken, ruccola under, ketchup och lite hamburgerdressing på, ev mer ruccola![]()
Tja, jag har väl mest bara bytt ut en vanlig hamburgare mot en fiskvariant och inte reflekterat så mycket över vad jag har påResten lät väl bra, men Ketchup på fisken?!![]()
Gör en halva med och en utan och posta sen.Tja, jag har väl mest bara bytt ut en vanlig hamburgare mot en fiskvariant och inte reflekterat så mycket över vad jag har påKänns dock som att jag inte hade velat ha dressingen utan ketchup? Men nu blir jag osäker och börjar tvivla på hur faen jag brukar göra då det var ett tag sen
Får väl blir veckans projekt att lista ut! Haha. Hade ändå tänkt äta just fiskburgare!
Tänk fiskpinnar som barn, hade du inte ketchup på dem då?Gör en halva med och en utan och posta sen.Jag kan bara inte föreställa mig ketchup på fisken. Skulle i och för sig inte ha det på en kycklingburgare heller.
Som en vanlig hemmagjord hamburgare (sallad och rödlök utöver "såser"). Ketchup passar bra tycker jag! Kan tänka mig att hamburgardressing passar ocksåVad har ni mer på dessa fiskburgare?![]()
Jösses nej så gräsligt!Tänk fiskpinnar som barn, hade du inte ketchup på dem då?
Det har t.o.m jag fortfarande ibland![]()
Åh den där såg ju svingod utVisa bifogad fil 183823
Det här såg ju gott ut men var också tillfälligt parti
Tror att britten i dig kikar fram härJösses nej så gräsligt!![]()
Men om folk tycker det är gott så gör de förstås det. Folk har ju ketchup på allt möjligt!
Tvärtom tänker jag, britterna älskar ju sin "tomato sauce".Tror att britten i dig kikar fram här![]()
Tänk fiskpinnar som barn, hade du inte ketchup på dem då?
Det har t.o.m jag fortfarande ibland![]()
Du borde prova igen! Fiskpinnar kan vara jättegott (om man gillar vit, panerad fisk förstås.), särskilt välstekt, saltad och med tillbehör. I macka eller wrap är inte alls fel.Jag har aldrig i hela mitt liv ätit fiskpinnar, sådana köpes alltså, förutom i skolmatsalen. Någon ketchup var det definitivt inte tal om där utan typ kall sås med dill och citron.
Du borde prova igen! Fiskpinnar kan vara jättegott (om man gillar vit, panerad fisk förstås.), särskilt välstekt, saltad och med tillbehör. I macka eller wrap är inte alls fel.Ketchup valfritt.
![]()
Fast det är ju helt olika rätter. Man kan ju också gilla både hamburgare, beef tartare, lasagne och en god stek fast på olika sätt tänker jag.Jag tycker att det är urtråkigtFöredrar t.ex. rökt regnbåge, inlagd sill, en krämig fiskgratäng eller en asiatiskt kryddad laxfilé.
I en wrap hade jag kört med t.ex. kryddig tonfiskröra eller liknande.
Att folk gillar fiskpinnar fattar jag eftersom det annars inte hade sålts. Men ketchup på, när för tusan, där går en gräns![]()
Fast det är ju helt olika rätter. Man kan ju också gilla både hamburgare, beef tartare, lasagne och en god stek fast på olika sätt tänker jag.En fiskburgare kan vara både tråkig och riktigt kul, liksom fiskpinnar.
(jag håller dock med om ketchup, men to each their own.)