Bukefalos 28 år!

FJOLÅRS HÖ - minskade värden?!

milly

Trådstartare
Många tror ju att alla värden minskas (även energi och protein) men så ÄR det inte va? Det är väl bara vitaminerna som försvinner? Eller är det också mineralerna??
 
Sv: FJOLÅRS HÖ - minskade värden?!

Det är bara vitaminerna som försvinner.
 
Sv: FJOLÅRS HÖ - minskade värden?!

Har energin minskat så finns det bovar o banditer i höet som förbrukat det. Då är det hygieniskt inte bra.
I ett friskt hö är det bara vitaminerna som försvinner.
// Linda
 
Sv: FJOLÅRS HÖ - minskade värden?!

Har energin minskat så finns det bovar o banditer i höet som förbrukat det. Då är det hygieniskt inte bra.
I ett friskt hö är det bara vitaminerna som försvinner.
// Linda

Okej! Höet SER fint ut o luktar okej. Men man kan ju aldrig vara säker utan analys... :crazy:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Vi har haft lite svårt att få tag i nytt hö nu när vårat har tagit slut, men nu har vi äntligen hittat ett med okej värden...
2
Svar
29
· Visningar
2 085
Senast: Ise
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 675
Senast: Bee
·
Foder & Strö Jag skulle behöva lite kloka åsikter om foder till en liten krabat :confused: Lånar en liten shettis som sällskap till mina storhäst...
2
Svar
20
· Visningar
2 167
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp