Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
”Min” Mariella tog guld i dressyr juniorklass!Första SM-klassen är nu riden!
Jag tycker det är så roligt att allroundklassen fått fler startande med nya regeln om tre klasser måste genomföras, fyra ger fler poäng. Tror det även gjorde stor skillnad i fjol när Themas Tingla vann fast hon bara genomförde tre grenar.
Jag hejar såklart på hemmaekipaget Togge, men även Elektra Grönkulla och Yield.
Tyckte fö det var nyss jag stod med Yields uppfödare och väntade på om han skulle bli godkänd för avel eller inte. Det var visst 12 år sen.![]()
Jag blir så sjukt sugen på att ha en fjording igen! Men jag har ju min 5-åriga islandshäst som jag nu har ridit och kört in. Kan inte ha två och vill ju inte sälja honom nu!
Haha, men jag räknar inte med att jag ska kunna ha häst mer än max 15 år till.Det finns tid för fjordhäst sen.![]()
Det kan ju vara utrustningsfel eller sår eller något.Såg att ett ekipage i SM-dressyren står som avstängt? Nån som vet vad som hänt? Var ju en av de jag hejade på…
”Min” Mariella tog guld i dressyr juniorklass!![]()

Såg att ett ekipage i SM-dressyren står som avstängt? Nån som vet vad som hänt? Var ju en av de jag hejade på…
De andra är Qarat (som leder just nu!) han träffade jag som föl 2012 när Ariel var på stuteriet för betäckning. Blev tokförtjust men kunde såklart inte köpa. Sen hejar jag på Hermes Grönkulla. Saknar verkligen @lycka här på buke.
Men står inte "Avst." för avstår? Annars står det väl "ute." = utesluten?Det hade tydligen blivit ett (blödande?) skav av nosgrimman, så de blev avstängda. Nytt träns i lördagens klass.![]()
Men står inte "Avst." för avstår? Annars står det väl "ute." = utesluten?
Aha, trodde att man fick längre startförbud om man blev avstängd, särskilt om det handlar om sår/skav.Nä, Avst står för Avstängd enligt ridsportförbundet.