Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kanske skulle lyssna på sina hundar mera![]()
Nu senast när jag provade i tisdags, så la han sig ju tryckt mot lastgallret, dvs precis bakom förarstolarna. Innan har han valt att ligga lite varstans, oftas längst bak vid bakluckan (där buren sen hamnade). Så förhoppningsvis var det 'bara' hjullagren och att det inte finns något mer. Men räknar med att få jobba lite för han ska inse det är lugnt igen.
Men ja, VÄLDIG tur det inte brakat när jag kört. Jag körde hästtransport (med häst i) i måndags liksomOch pendlar ju 8½ mil till jobbet, och stor del av sträckan går på motorväg med 120 km/h.. Riktigt läskigt tänka på vad som kunde hänt. Så himla tur att jag är så 'lättirriterad' vad gäller flåsande i bilen. Annars hade jag knappast kollat på verkstad nu liksom.. Och då hade den i princip garanterat kraschat ganska snart..
Att det både ska ha blivit hjullagerknas och att det börjat läcka in avgaser genom bakluckan samtidigt får vi hoppas är osannolikt dock..
Rätt skönt ändå, att du har en hund som reagerar!
Min bil har gått igenom nästan helt kraschad länkarm, spindelleder, hjullager, koppling som rasade osv osv.. Min hundar har aldrig visat något öht vid ökade vibrationer, ljud eller annat. Kanske hade jag fått bättre förvarningar om dom hjälpt till liksom
Tiken lägger sig alltid platt på mage och SOVER, oavsett om vi kör i 5 min eller 5 timmar. Hanen sitter oftast upp vid korta sträckor, och flåsar bara vid värme.